Gry-horrory generują strach. Dlaczego ludzie lubią najeść się strachu, grając w gry wideo? Jaka jest geneza strachu? Czy grając w takie gry, można pokonać własne lęki w prawdziwym życiu? Jak ważna jest muzyka w grach komputerowych? Tego dowiemy się od Melek i jej ekspertów (kompozytora, psychiatry i specjalisty od kultury gier cyfrowych). Przykładowe gry: Resident Evil (1998), Slender (2012) i Dead by Daylight (2016).

Oczekujące treści

Brak oczekujących aktualizacji dla tej strony, dodaj aktualizację.

Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…