Gry-horrory generują strach. Dlaczego ludzie lubią najeść się strachu, grając w gry wideo? Jaka jest geneza strachu? Czy grając w takie gry, można pokonać własne lęki w prawdziwym życiu? Jak ważna jest muzyka w grach komputerowych? Tego dowiemy się od Melek i jej ekspertów (kompozytora, psychiatry i specjalisty od kultury gier cyfrowych). Przykładowe gry: Resident Evil (1998), Slender (2012) i Dead by Daylight (2016).
Obsada dodaj obsadę
Reżyseria Ocena
Scenariusz Ocena
Producenci Ocena
Aktorzy Ocena
Melek Balgün
Ona sama
Benjamin Rostalski
On sam
Stefan Will
On sam
Borwin Bandelow
On sam
Zdjęcia Ocena
Kompozytorzy Ocena
Kostiumy Ocena
Montaż Ocena
Muzyka Ocena
Charakteryzacja Ocena
Scenografia Ocena
Dźwięk Ocena
Efekty specjalne Ocena
Pozostała Ekipa Ocena
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…