Para młodych nowojorczyków, Ben Epstein (Bryan Greenberg) i Cam Calderon (Victor Rasuk), marzy o karierze w branży odzieżowej. Są gotowi na wszystko, byle tylko osiągnąć swój cel. Mniejsze lub większe oszustwa to cena, jaką muszą płacić za realizację swojego marzenia, ale i na to są przygotowani. Droga na szczyt jest… zobacz więcej
Para młodych nowojorczyków, Ben Epstein (Bryan Greenberg) i Cam Calderon (Victor Rasuk), marzy o karierze w branży odzieżowej. Są gotowi na wszystko, byle tylko osiągnąć swój cel. Mniejsze lub większe oszustwa to cena, jaką muszą płacić za realizację swojego marzenia, ale i na to są przygotowani. Droga na szczyt jest długa, pełna niespodzianek i zagrożeń, którym muszą stawić czoła. Z pomocą Rene (Luis Guzmán), kuzyna Cama, który próbuje wprowadzić na rynek nowy napój energetyczny, oraz przyjaciela, który zna najważniejszych ludzi w mieście, Ben i Cam wyruszają na podbój świata mody. Wierzą, że mieszanka dobrych chęci, zapału, odpowiednich znajomości i sprawdzonych układów wystarczy, by odnieść prawdziwie amerykański sukces. opis dystrybutora
Sezon 1. Brakuje tu postaciom większej ikry, a fabule polotu - zwłaszcza w trudnych do przejścia początkowych odcinkach. Od HBO oczekuje się czegoś więcej, niż tylko sprawnie zrealizowanego serialu. przeczytaj recenzję
Średnio – Wspaniała produkcja to to niestety nie jest. Jednak obejrzeć nie zaszkodzi,choć tycią stratą czasu będzie. Osobiście nie polecam,ale może niektórzy akurat gustują w serialach pozbawionych akcji,ciekawej fabuły,jakiegokolwiek sensu i wciągających historii.
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…
7/10 – Serial, który stara się pokazać Nowy Jork takim, jakim jest naprawdę – brudnym, zatłoczonym miastem, pełnym ludzi o niespełnionych marzeniach. Każdy chce osiągnąć "amerykański sen", często myśląc, że same chęci wystarczą.
Dużym minusem serialu jest to, że w ogóle nie pokazują strony kreatywnej biznesów, które tworzą bohaterowie. Nagle z nieba mają koszulki, bluzy czy napoje. Nie ma pokazane skąd i jak się biorą. Po prostu mają i starają się wypromować.