Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Jon Amiel | ||
Harry Boyd
(asystent)
|
||
Michael Queen
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Guy Burt | ||
Neil Jordan
(twórca)
|
||
Producenci | Ocena | |
Karen Richards
producent
|
||
Bill Goddard
producent
|
||
Neil Jordan
producent wykonawczy
|
||
Jack Rapke
producent wykonawczy
|
||
Darryl Frank
producent wykonawczy
|
||
John Weber
producent wykonawczy
|
||
Sheila Hockin
producent wykonawczy
|
||
James Flynn
producent wykonawczy
|
||
Adam Goodman
współproducent
|
||
Howard Ellis
współproducent
|
||
Stephen Burt
kierownik produkcji
|
||
Krisztian Kertai
kierownik produkcji
|
||
Carmelo Galle
kierownik postprodukcji
|
||
Bara Barova
koordynator produkcji
|
||
Kelly Thompson
koordynator postprodukcji
|
||
Steve Matthews
konsultant produkcji
|
||
Tony Lawson
konsultant produkcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Jeremy Irons
Papież Aleksander VI / Rodrigo Borgia
|
8,2
|
|
François Arnaud
Cesare Borgia
|
8,0
|
|
Holliday Grainger
Lucrezia Borgia
|
||
Joanne Whalley
Vanozza Cattaneo
|
||
Lotte Verbeek
Giulia Farnese
|
6,9
|
|
Sean Harris
Micheletto
|
||
Thure Lindhardt
Rufio
|
5,0
|
|
Gina McKee
Caterina Sforza
|
5,0
|
|
Peter Sullivan
Ascanio Sforza, kardynał
|
||
Sebastian De Souza
Alfonso d'Aragon
|
||
Leo Bill
Kardynał Costanzo
|
2,0
|
|
Simon McBurney
Johannes Burchart
|
6,5
|
|
Cyron Melville
Alessandro Farnese, kardynał
|
5,0
|
|
Matias Varela
Ferdynand II, król Neapolu
|
||
Antal Leisen
Kardynał Grimani
|
||
Vernon Dobtcheff
Julius Versucci, kardynał
|
6,0
|
|
Wendy Nottingham
Matka przełożona klasztoru
|
||
Paul Putner
Ambasador Wenecji
|
||
Patrick O'Kane
Francesco Gonzaga
|
||
Péter Polgár
Mnich
|
||
Jonah Russell
Kardynał Petrucci
|
||
Réka Sinkó
Siostra Angela
|
||
Szilvia Pintér
Siostra Sylvia
|
||
Melia Kreiling
Bianca Gonzaga
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Paul Sarossy
(kierownik zdjęć)
|
7,0
|
|
Attila Szûcs
(główna pomoc techniczna)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Trevor Morris |
7,0
|
|
Kostiumy | Ocena | |
Gabriella Pescucci | ||
Uliva Pizzetti
(nadzorca kostiumów)
|
||
Montaż | Ocena | |
Lisa Grootenboer | ||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Vincenzo Mastrantonio
projektant makijażu
|
||
Stefano Ceccarelli
projektant fryzur
|
||
Jekaterina Oertel
charakteryzator osobisty: Jeremy Irons
|
||
Jekaterina Oertel
fryzjer osobisty: Jeremy Irons
|
||
Scenografia | Ocena | |
Jonathan McKinstry
scenograf
|
||
Adam O'Neill
dyrektor artystyczny nadzorujący
|
||
John King
dyrektor artystyczny
|
||
Michael Fleischer
dyrektor artystyczny
|
||
Laszlo Demeter
dyrektor artystyczny
|
||
Judit Varga
dekorator wnętrz
|
||
Philip Murphy
główny rekwizytor
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Jane Tattersall
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Yuri Gorbachow
montaż muzyki
|
||
David McCallum
montaż dialogów
|
||
Brent Pickett
montaż dialogów
|
||
Dale Sheldrake
montaż postsynchronu
|
||
Martin Gwynn Jones
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Andrew Jablonski
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Martin Lee
mikser ponownego nagrania
|
||
Kirk Lynds
mikser ponownego nagrania
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena |
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…