Ekranizacja klasycznej powieści kryminalnej Agathy Christie, wyreżyserowana przez pięciokrotnie nominowanego do Oscara Kennetha Branagha, z nim samym w roli słynnego detektywa Herculesa Poirot, rozwiązującego zagadkę morderstwa, którego ofiarą w legendarnym pociągu pada szanowany amerykański biznesmen.
Grzegorz Malinowski użytkownik
  • 4

Niestety nie można oceniać dzieła po okładce, bo często wnętrze jest zgoła różne od zaprezentowanej formy. Produkcja siada w momencie odczytu treści. przeczytaj recenzję

Radek Folta krytyk

Nudnawy, niepotrzebny remake, którego obejrzenie na dużym ekranie motywują tylko i wyłącznie walory wizualne. przeczytaj recenzję

Małgorzata Czop krytyk

Branagh stworzył kino staroświeckie, które momentami gubi się w efektach specjalnych. Piękno scenerii, w której będzie Orient Express, staje się nieco przytłaczające. przeczytaj recenzję

Piotr Dobry krytyk

Sprawdza się przede wszystkim jako show na kształt "Azji Express”: znani i lubiani aktorzy coś tam robią, coś tam gadają, z czymś tam się zmagają, ale przecież liczy się głównie to, że możemy na nich popatrzeć przez dwie godziny, ogrzać się ich blaskiem. przeczytaj recenzję

Karolina Chymkowska krytyk

Przyjemna i solidna pod względem aktorskim produkcja. Tylko po co właściwie powstała? przeczytaj recenzję

Adrian Luzar krytyk

Film Branagha, jak sugerują w finale twórcy, ma być jedynie początkiem większej kinowej serii, wiele potknięć można mu wybaczyć. Tym razem obędzie się bez Oscarów, ale nadzieja na adaptację godną Agathy Christie wciąż się tli. przeczytaj recenzję

Dawid Muszyński krytyk

Tym razem Kenneth Branagh zawiódł. Nie udało mu się powtórzyć sukcesu Thora, Kopciuszka czy genialnego Wielkiego hałasu o nic. przeczytaj recenzję

Konrad Wągrowski krytyk

Najmniej w tym wszystkim jest odchodzenia od fabuły pierwowzoru. Branagh nie próbuje filmu uaktualniać, dostosowywać opowieść do naszych czasów. przeczytaj recenzję

Konrad Kozłowski krytyk

Z przyjemnością powracam do ścieżki dźwiękowej autorstwa Patricka Doyle’a. Jest zróżnicowana i fantastycznie współgra z fenomenalnymi kadrami. przeczytaj recenzję

Michał Derkacz krytyk

„Morderstwo w Orient Expressie” to mało angażująca rozrywka, którą spokojnie można sobie podarować. Film może zadowolić miłośników kryminałów, którzy nie znają książkowego pierwowzoru. przeczytaj recenzję

Dominik Jedliński krytyk

Kiczowaty klimat, czasem traktowany z przymrużeniem oka, czasem ze śmiertelną powagą, a na zakończenie serwowany jest nam zupełnie niepotrzebny nikomu patos. przeczytaj recenzję

Piotr Jamrozik krytyk

Opowieść stoi w artystycznym rozkroku, aktorstwo zachwyca, ale tylko połowicznie, a scenariusz nie nadąża za pędzącą akcją, która wiele rzeczy upraszcza, pomija i porzuca, przez co opowieść momentami jest strasznie zagmatwana i ciężka do zrozumienia. przeczytaj recenzję

„Morderstwo w Orient Expressie” to wprawdzie przeciętne odwzorowanie literackiej klasyki, jednak jako film zadowala poziomem i wartkością akcji. przeczytaj recenzję

Marcin Grudziąż krytyk

Nie sposób uniknąć porównań ze znaną adaptacją Sidneya Lumeta. Moim zdaniem odświeżona wersja „Morderstwa w Orient Expressie” wygląda na tle swojego starszego brata naprawdę dobrze. przeczytaj recenzję

Łukasz Spich krytyk

„Morderstwo w Orient Expressie” jest nijakie – gdy tylko któryś z aktorów zaczyna błyszczeć na ekranie, scenariusz od razu go blokuje. przeczytaj recenzję

Więcej informacji

Proszę czekać…