Filmy kobieta protagonistka, topless

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieta protagonistka, topless. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia o życiu Emily Brontë (Emma Mackey), która była pisarką, poetką i nauczycielką. Dziewczyna zmaga się ze śmiercią matki, a także z ograniczeniami życia rodzinnego oraz tęskni za artystyczną i osobistą wolnością. Tak rozpoczyna się jej podróż, podczas której wykorzystuje swój twórczy potencjał i w jego wyniku tworzy książkę „Wichrowe Wzgórza", znaną przez miliony odbiorców po dziś dzień.

Anora

6,3
8,5
Anora, młoda prostytutka z Brooklynu, dostaje szansę na historię o Kopciuszku, kiedy poznaje syna oligarchy i pod wpływem impulsu poślubia go. Gdy wiadomość dociera do Rosji, jej bajka staje się zagrożona, gdy rodzice wyruszają do Nowego Jorku, aby uzyskać unieważnienie małżeństwa.

Substancja

6,5
8,5
Akcja filmu Coralie Fargeat rozgrywa się w świecie wymagającym od kobiet, by stawały się coraz „lepszą wersją siebie” i goniły wyśrubowane standardy piękna. Dlatego kiedy Sparkle, gwiazda fitnessu, kończy 50 lat, szefowie stacji, w której ma swój program, postanawiają wymienić ją na młodszą trenerkę. Zdruzgotana i upokorzona, otrzymuje jednak ofertę od laboratorium – otrzyma tytułową substancję, dzięki której stanie się młodsza, piękniejsza i perfekcyjna w każdym calu. Czy starzejąca się kobieta może odrzucić taką szansę?


Biedne istoty

6,6
8,5
Reżyser Yorgos Lanthimos i producentka Emma Stone przedstawiają niewiarygodną i fantastyczną ewolucję Belli Baxter, młodej kobiety przywróconej do życia przez wybitnego i niekonwencjonalnego naukowca, dr. Godwina Baxtera. Pod opieką Baxtera, Bella nieustannie chce się uczyć i pragnie poznawać świat, którego nie zna. Ucieka z Duncanem Wedderburnem, sprytnym i rozwiązłym prawnikiem, i wyrusza w szaloną podróż przez różne kontynenty. Wolna od uprzedzeń cechujących jej czasy, Bella zdecydowanie pragnie równości i wolności.
Jest rok 1938. Lee Miller, wzięta modelka i muza artystów, próbuje swych sił jako fotografka. W świecie zdominowanym przez mężczyzn codziennie musi udowadniać swoją wartość. Nie chce zajmować się jedynie modą i fotografowaniem pięknych wnętrz. Ma wielki talent do wydobywania w obrazach prawdy o ludzkim życiu, do nawiązywania niezwykłego porozumienia z bohaterami swoich fotografii, szczególnie kobietami. Gdy Europa pogrąża się w koszmarze II wojny światowej, Miller nie chce oglądać jej z bezpiecznej odległości. Wyrusza na front, by jako korespondentka wojenna brytyjskiego „Vogue’a” pokazać światu tragiczną prawdę o ludzkim wymiarze wojny. Jako jedna z pierwszych fotografów widzi z bliska poświęcenie żołnierzy, cierpienie cywilów i koszmar niemieckich obozów koncentracyjnych.
Jeanne ma 45 lat, od 10 lat jest wdową i mieszka z synem Sylvainem, który ma 16 lat. Wtorek: Jeanne przyjmuje „klienta”, zanim Sylvain wróci ze szkoły. Jak co dzień, jej czynności następują jedna po drugiej, zawsze takie same: sprzątanie pokoju, kąpiel, czyszczenie wanny, przygotowywanie posiłku. Kiedy Sylvain przybywa, jego matka całuje go bez słowa. Jedzą w ciszy, jak co wieczór. Środa: jak co rano Jeanne czyści buty, przygotowuje śniadanie, zmywa naczynia, potem robi zakupy, opiekuje się dzieckiem sąsiadki, pije kawę, wychodzi, idzie do brasserie i wraca po środowego „klienta”. Jednak tego wieczoru coś poszła nie tak. Zwykła sekwencja zostaje zerwana: Jeanne jest pobudzona, rozgotowała ziemniaki, zapomniała włączyć radio... Czwartek: Upór Jeanne w pragnieniu powtarzania tych samych czynności wpędza ją w obsesyjną paranoję. Zabija swojego czwartkowego "klienta"...
Bukareszt, 1972. Ana ma 17 lat i marzy o miłości i wolności. Pewnego wieczoru, bawiąc się z przyjaciółmi, postanawiają wysłać list do Metronom, programu muzycznego, który Radio Wolna Europa nadaje potajemnie w Rumunii. Właśnie wtedy przybywa Securitate, tajna policja Ceausescu
Antiope (Alena Johnston) zostaje królową Amazonek, eliminując jedną po drugiej w turnieju obejmującym różne testy wszystkich jej rywalek, w tym jej siostrę Orytheię (Sabine Sun), którą pokonuje w ostatnim teście w zapasach. Antiope narzuca bardzo sztywną dyscyplinę o charakterze feministycznym, która dopuszcza stosunki seksualne z mężczyznami wyłącznie w celu reprodukcji. Orytheia wraz ze swoimi wyznawcami knuje spisek mający na celu wyeliminowanie Antiope i zajęcie jej miejsca na tronie. Orytheia zakrada się do pokoju swojej siostry, aby zabić ją we śnie, ale Antiope jest czujna i gotowa do walki. Następnie obie rzucają sobie wyzwanie na walkę na pięści i walczą przez długi czas w walce wręcz, gdy na zewnątrz szaleje burza. Walka kończy się zwycięstwem Orythei. Ale, o dziwo, po zaciekłej walce dwóch Amazonek, namiętność eksploduje. Następnie dwie rywalizujące ze sobą siostry splatają się w nowym ciele, tym razem erotycznym. Następnego ranka mieszkańcy Amazonek są zdumieni, widząc, że Antiope i Orytheia nie są już wrogami, ale są gotowe do wspólnego rządzenia.
Iris (Laure Calamy) żyje ze wspaniałym mężem, dwiema uroczymi córkami i świetnie prosperującą praktyką dentystyczną. Jednak nagle zdaje sobie sprawę, że minęło dużo czasu, odkąd miała intymność. Potem poważnie rozważa wzięcie kochanka. Rejestrując się w zwykłej aplikacji randkowej, Iris nieświadomie otwiera puszkę Pandory. Zalotnicy przybywają… jakby padał deszcz!
Sylvie mieszka w Brest w Bretanii z dwoma synami, Sofianem i Jean-Jacquesem. Razem tworzą zgraną, szczęśliwą rodzinę. Pewnej nocy młodszy z synów Sofiane zranił się, gdy był sam w mieszkaniu, a jego matka była w pracy. Incydent zostaje zgłoszony, a Sofiane umieszczony w pieczy zastępczej. Uzbrojona w prawnika, swoich braci i miłość dzieci, Sylvie jest przekonana, że może pokonać biurokratyczną i prawną machinę...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…