Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)

"Sala samobójców. Hejter" od jutra w polskim VOD! 0

W mediach zagranicznych pojawiły się informacje o szybszym pojawieniu się głośnych tytułów na portalach streamingowych. Dzisiaj mamy informacje o pierwszym polskim filmie, który spotka podobny los. Sprawa dotyczy produkcji Sala samobójców. Hejter.

fot. materiały prasowe / Kino Świat

Sala samobójców. Hejter okazał się hitem w polskich kinach. Niestety z powodu koronawirusa trwało to zbyt długo. Spore straty finansowe spowodowane zamknięciem kin zmusiło dystrybutorów i producentów do podjęcia ważnych decyzji. Jak się okazuje obraz Jana Komasy trafi do oferty VOD.

Już jutro, 18 marca, Sala samobójców. Hejter będzie dostępny online na platformie VOD player.pl. Na razie nie podano ceny filmu – nowości na portalu kosztują 15 zł i mamy do nich dostęp przez 48 godzin. Bardzo prawdopodobne, że Sala samobójców. Hejter będzie kosztowała nieco więcej.

Miejmy nadzieję, ze ten – nazwijmy to – eksperyment powiedziecie się i ludzie pokażą iż kochają kino i wesprą twórców oraz producentów filmu.

Pod tym linkiem znajdziecie jutro film Jana Komasy.

Co myślicie o tym pomyśle? Czy uważacie, że jest to przyszłość dla kina?

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 4

Khaosth

"Co myślicie o tym pomyśle? Czy uważacie, że jest to przyszłość dla kina?"
Czy przyszłością dla kina jest oglądanie premier filmowych w streamingu? No tak jakby nie. :)

Chyba że "kino" traktować jako skrót od "kinematografii", od produkcji filmowej ogólnie, to wtedy można podyskutować. Producenci z każdego przychodu się ucieszą, a zwłaszcza jeżeli alternatywą jest ich brak/zamrożenie na kilka miesięcy.

@Khaosth Niestety, ale ja tu widzę nie więcej nie mniej zwykłą reklamę player.pl, która udaje być czymś więcej niż w rzeczywistości jest. I to by było dla mnie okey, rozumiem, że każdy portal musi zarabiać pieniądze, ale ostatnie zdanie "Co myślicie o tym pomyśle? Czy uważacie, że jest to przyszłość dla kina?" jest koślawą próbą ubrania zwykłej reklamy w ciuchy rozmowy o kinie i jego nowych ścieżkach – dla mnie żałosne, wręcz obrazoburcze :-O :-P

@PolepioneKadry Fifty-fifty. Wątpię aby producenci chcieli tak szybko wrzucać film do streamingu. Musieli ostro zwątpić w możliwość zarobku na późniejszej ponownej dystrybucji kinowej (lub z jakichś powodów nie mogą sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na przychody), a vod uznało że to dobry sposób na reklamę i zwiększenie obrotów. Mając swoje zdanie na temat w ostatnim zdaniu doszukuję się ironii i lekko uszczypliwego słowa od autora jako komentarz do hurra-optymistycznej informacji prasowej od samych zainteresowanych.

@Khaosth Dobrze przeczytałeś moje ostatnie zdanie . . . Zresztą właśnie dodaję jakiś znak graficzny, aby było to bardziej czytelne :-)

Proszę czekać…