Tornatore wprowadza nas w szczegóły biografii kompozytora, mówi o relacjach z rodzicami czy z partnerkami, ale robi to głównie po to, by pokazać, jak wpływały na jego warsztat.
przeczytaj recenzję
Sukces filmu bierze się z tego, że pokazani bohaterowie uważają się za lepszych, a jednocześnie zazdroszczą kolegom obranej drogi życiowej.
przeczytaj recenzję
Dinklage wziął rolę, na potrzeby której nie musiał przechodzić transformacji. Pokazał siebie takim, jakim jest, dając do zrozumienia, że problemy bohatera zna z własnego życia.
przeczytaj recenzję
Nie zmienia to jednak faktu, że nieidealne "355" to jedna z ciekawszych wariacji gatunku filmu szpiegowskiego, jaka pojawiła się w ostatnich latach w kinie.
przeczytaj recenzję
Komu muzyczne uniesienia nie wystarczą, temu może przeszkadzać, że świat „Sing 2” jest dość czarno-biały, przemiany bohaterów mało subtelne, a ich potrzeby wyrażane dosłownie jak z piosenek Beyoncé.
przeczytaj recenzję
Ridleyowi Scottowi udało się więc po raz kolejny pożenić ogień z wodą. Jego film to świetna rozrywka z aktualnym i ważnym przesłaniem. Słowem: artystyczny blockbuster.
przeczytaj recenzję
Imponująca jest świadomość, z jaką Zariczny posługuje się gramatyką kina, natomiast niedosyt pozostawia nastawienie filmu na obserwację – brakuje odautorskiego komentarza do tego, co na ekranie.
przeczytaj recenzję