FDB.PL 1179 nowy temat
szukaj Kategorie

Forum techniczne fdb.pl. Zgłoś błędy zauważone na stronie, pisz opinie na jej temat. Strona ta jest dla Was i zależy nam aby spełniała Wasze oczekiwania.

Skrypt umożliwiający automatyczne przeniesienie obsady z IMDb do fdb 8
89Keradius

@Grzegorz_Derebecki Skoro dało radę utworzyć program dzięki któremu udało się przenieść oceny filmów/seriali (i ponoć nawet komentarzy) z filmwebu do fdb to może warto zastanowić się nad czymś, dzięki czemu łatwiejsze i szybsze byłoby przeniesienie obsady z IMDb do fdb. Oczywiście to tylko moja sugestia, nie jestem informatykiem i sobie gdybam. A pytam o to bo dodawanie obsady jest chyba najbardziej czasochłonnym z materiałów do dodawania a urozmaicić i uprościć sobie pracę zawsze warto, no chyba że się nie da z tym nic zrobić to wtedy nie było tematu ¯\(ツ)

Chemas

@89Keradius Niech się Grzegorz wypowie, ale po pierwsze jest to raczej nie możliwe od strony technicznej, a po drugie na IMDb są niestety błędy, i czasami trzeba się posiłkować innymi portalami lokalnymi (w sensie krajowymi). Dyskusja już na ten temat była. Dodam jeszcze, że być może z obsadą by się dało, problemem jednak mogą być nowe osoby, których w bazie nie ma. Natomiast jeśli chodzi o ekipę, to największym problemem byłby porządek. Na naszym portalu stara się układać zawodami i grupować, na IMDb jest porządek alfabetyczny.

89Keradius

@Chemas "Dyskusja już na ten temat była" – niestety nie pamiętam takiej dyskusji. Może dlatego że jakoś po założeniu konta nie korzystałem z niego przez około 2 i pół roku. Nowe osoby których w bazie nie ma mogłyby się tak samo zapisywać jak w przypadku gdy obsadę dodaje się ręcznie, a co do ekipy to się zgadzam, byłby bajzel co względu na mnogość zawodów (również tych nieopisanych w poradniku).

Chemas

@89Keradius "Nowe osoby których w bazie nie ma mogłyby się tak samo zapisywać jak w przypadku gdy obsadę dodaje się ręcznie,"