Witam,
Mam pytanie a’propo wysyłania Wiwy w ramach gwarancji door to door.
Czy przy wysyłce karta gwarancyjna ma być czysta (taką jest w książeczce) czy ma być wypełniona przez pracownika sklepu (czyli data zakupu nr seryjny pieczątka itp itd).
Mam czystą i nie wiem czy fatygować sie do sklepu po wypełnienie jej czy nie?
Jaką należy wysłać ?
Czy należy wysyłać też paragon – dowód zakupu ?
Próbowałem się dodźwonić do proabitu ale lipa :( a na maile na razie nie odpowiadają.
Chciałbym wysłać sprzęt – po ponad roku padł częściowo, nagle padł częściowo – nie wyświetla się "ekranik", padły klawisze wysuwania tacki, stop i play. No i rwie filmy divixowe, jakiś problematyczny sie zrobił, zresztą zawsze troche był a’propo odtwarzania divixow ;/
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź, szczególnie od osób które reklamowały sprzęt.
Grzegorz
Proszę czekać…