Alicja Górska
Alicja Górska
krytyk.com.pl, Filmaster
Recenzje 18
Kosmos
Ideą „Kosmosu” od samego początku było zbudowanie pomostu pomiędzy szalenie skomplikowanymi odkryciami współczesnej nauki a zwykłym, szarym odbiorcą, który nie ma pojęcia o kosmicznych odkryciach. przeczytaj recenzję
10
The Valhalla Murders
Pomimo schematyczności można się tu trochę pogubić i wpaść w sidła oczywistych podejrzeń, dać się zwodzić, tak jak zwodzić dają się sami bohaterowie. przeczytaj recenzję
7
Biały, biały dzień
Czy „Biały, biały dzień” to kolejne potwierdzenie prawdy, że zemsta najlepiej smakuje na zimno (i w dodatku pomaga pogodzić się ze stratą bliskiej osoby)? przeczytaj recenzję
7
Bokeh
„Bokeh” to przeciętny debiut, który miał potencjał, by stać się filmem przynajmniej dobrym. Twórcom zabrakło jednak wyczucia, co najpełniej obrazuje druga, „paramalickowa” połowa produkcji. przeczytaj recenzję
5
Słudzy diabła
„Słudzy diabła” to jeden z tych filmów, który na początku rozbudza oczekiwania do czerwoności, by ostatecznie okazać się jeszcze jedną przewidywalną historyjką z miernym pokazem elokwencji. przeczytaj recenzję
6
Najbrzydszy samochód świata
Nic na ekranie nie dzieje się przypadkiem, wszystko zostało skrzętnie przemyślane i zaplanowane. Jest ładnie, ale bezpiecznie – w sam raz na debiut. przeczytaj recenzję
7
Dunkierka
„Dunkierce” z jej niespiesznym, choć kpiącym sobie z poczucia bezpieczeństwa tempem bliżej wręcz raczej do thrillera. przeczytaj recenzję
8
Comboio de Sal e Açucar
„Pociąg soli i cukru” ma kilka niezłych momentów, a właściwie ujęć... przeczytaj recenzję
3
Serce Jamajki
Portretowani tutaj muzycy reagge są w zasadzie przedstawieni w opozycji do zepsutego, rządzonego przez pieniądze świata muzycznego Zachodu. przeczytaj recenzję
8
Santa Clarita Diet
„Santa Clarita Diet” po prostu nikogo nie mami, że jest czymś więcej, niż jest – groteskową, absurdalną historią o agentce nieruchomości, która stała się zombie. przeczytaj recenzję
8

Proszę czekać…