Policjanci odkrywają zwłoki mężczyzny, który był jednym z pięciu wspólników firmy produkującej komputerowe gry przygodowe. Jak ustalają, relacje między wspólnikami pozostawiały wiele do życzenia. Głównym tropem jest jednak pozostawiona przez mordercę wiadomość, w której zaprasza on śledczych do wzięcia udziału w nietypowej grze. Jeśli kryminalni poprawnie wykonają czekające ich zadania, być może będą w stanie uratować kolejne ofiary. Jeśli zawiodą – ludzie będą umierać. Policjanci muszą podjąć wyzwanie. Tym samym stają przed serią trudnych i makabrycznych zagadek i tylko od ich sprytu zależeć będzie życie porwanych ofiar oraz ich własne. Tymczasem Jawor i Kalicka pozostawiają w sferze niedomówień wydarzenia nocnej imprezy. Ale czy będą w stanie dalej udawać, że nic się nie stało? Tym bardziej, że spędzą wspólną noc na komendzie – choć nie taką, jakiej ktokolwiek mógłby się spodziewać.