W jak wielkie kłopoty może wpakować się obdarzony wyobraźnią chłopak do spółki z wiernym psem i dwiema uwielbiającymi naukę siostrami? Hmm... To brzmi jak wyzwanie!
Johnny i Dukey zakradają się do magazynu Enormazonu, a Susan i Mary zaczynają podejrzewać, że ich nowa domowa asystentka cyfrowa nie ma czystych intencji.
Nowa gra w polowanie na potwory to istny hit wśród mieszkańców miasteczka... do czasu gdy cyfrowe monstra wkraczają do prawdziwego świata, aby przejąć nad nim kontrolę.
Johnny musi zdać ostatni test przed wakacjami albo spędzi lato w szkolnej ławce. Susan, Mary i Dukey zmniejszają się i wchodzą do jego głowy, aby podrasować mu pamięć.
Johnny i Dukey postanawiają pomóc gwiazdorowi kina, którego opuściło szczęście, a Susan i Mary pracują nad stworzeniem idealnego popcornu z mikrofalówki.
Johnny nie cieszy się zbytnio na myśl o rodzinnych wakacjach, więc Susan i Mary postanawiają sprawić, by na własne oczy zobaczył, jak żyło się w starożytnym Rzymie.
Susan, Mary i Dukey urządzają sobie dzień w spa, lecz Johnny nie pozwala im się zrelaksować, a po założeniu specjalnej maski zostaje omyłkowo wzięty za zapaśnika.
Pan White i Pan Black muszą wykonać misję, w której liczy się każda sekunda. Niestety na ich drodze stają owce, eksperymenty oraz Johnny Test we własnej osobie.
Johnny przenosi się do wirtualnej rzeczywistości, aby udowodnić, że popularna seria książek o czarodziejach jest przereklamowana i zdecydowanie zbyt długa.
Aby uniknąć kompromitacji na meczu koszykówki, Johnny wykorzystuje najnowszy wynalazek sióstr, czyli pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny amulet szczęścia.
Bobot, czyli stworzona przez Susan i Mary niemowlęca wersja Johnny’ego, ucieka ze szkoły wojskowej i powraca, aby siać chaos i zniszczenie w domu Testów.
Gdy Johnny i Dukey dowiadują się, że Bling Bling nie może opędzić się od genetycznie zmodyfikowanego kraba, postanawiają ruszyć na odsiecz swojemu rywalowi.
Wieczory z grami w rodzinie Testów zazwyczaj są dość nudne, więc tym razem Johnny przygotował dla sióstr i rodziców coś specjalnego — domowy escape room.
Po tym jak ktoś — lub coś — niszczy sklep ze słodyczami, w domu Testów zjawiają się tajni agenci, prosząc, by Johnny X pomógł w namierzeniu i ujęciu sprawcy.