W jak wielkie kłopoty może wpakować się obdarzony wyobraźnią chłopak do spółki z wiernym psem i dwiema uwielbiającymi naukę siostrami? Hmm... To brzmi jak wyzwanie!

Odcinki

40
Bling Bling ma już dość porażek w grę w „Wyspę Melee”, przenosi więc Johnny’ego i resztę na prawdziwą wyspę, aby pokazać, że potrafi walczyć.
Susan i Mary tworzą uroczego robota braciszka, którego śliczną główkę wypełni tylko jedna myśl: zniszczyć wszystko.
Susan i Mary poddają Johnny’ego drobnej operacji mózgu, aby zmienić jego nastawienie do jedzenia warzyw.
Johnny i Dukey zakradają się do magazynu Enormazonu, a Susan i Mary zaczynają podejrzewać, że ich nowa domowa asystentka cyfrowa nie ma czystych intencji.
Wrażliwa na hałas bibliotekarka ucisza Johnny’ego tak skutecznie, że jego siostry i Dukey muszą pomóc mu odzyskać głos.
Nowa gra w polowanie na potwory to istny hit wśród mieszkańców miasteczka... do czasu gdy cyfrowe monstra wkraczają do prawdziwego świata, aby przejąć nad nim kontrolę.
Johnny musi zdać ostatni test przed wakacjami albo spędzi lato w szkolnej ławce. Susan, Mary i Dukey zmniejszają się i wchodzą do jego głowy, aby podrasować mu pamięć.
Johnny i Dukey postanawiają pomóc gwiazdorowi kina, którego opuściło szczęście, a Susan i Mary pracują nad stworzeniem idealnego popcornu z mikrofalówki.
Aby przekonać się, który z nich ma więcej odwagi, Johnny i Dukey postanawiają spędzić noc w upiornym lesie na podwórku.
Johnny jest zbyt niski, aby skorzystać z głównej atrakcji na jarmarku, więc zwraca się o pomoc do sióstr — z mieszanym skutkiem.
Johnny nie cieszy się zbytnio na myśl o rodzinnych wakacjach, więc Susan i Mary postanawiają sprawić, by na własne oczy zobaczył, jak żyło się w starożytnym Rzymie.
Johnny postanawia zorganizować skromny festiwal muzyczny na podwórku, ale sprawy przybierają nieoczekiwany obrót.
Johnny i Dukey wprost nie mogą się doczekać, by wypróbować nowy wynalazek Susan i Mary, który umożliwia zamianę twarzy.
Johnny i Dukey wyprzedają rzeczy Susan i Mary, nie wiedząc, że to, co uznali za graty, w rzeczywistości stanowi potężny arsenał.
Susan, Mary i Dukey urządzają sobie dzień w spa, lecz Johnny nie pozwala im się zrelaksować, a po założeniu specjalnej maski zostaje omyłkowo wzięty za zapaśnika.
Mama Johnny’ego zamawia u fotografa rodzinny portret. Niestety włosy Susan i Mary kompletnie nie chcą współpracować.
Johnny, Dukey, Susan, Mary, Bling Bling i inni śmiałkowie wchodzą do kukurydzianego labiryntu w nadziei na zdobycie słodkiej nagrody.
Pan White i Pan Black muszą wykonać misję, w której liczy się każda sekunda. Niestety na ich drodze stają owce, eksperymenty oraz Johnny Test we własnej osobie.
Znudzony życiem w Świnioszycach Johnny prosi Susan i Mary, aby przeniosły go w inne miejsce. Siostrom nie trzeba tego powtarzać.
Święta za pasem, więc rodzina Testów staje do rywalizacji z sąsiadami o to, czyj dom będzie miał najbardziej imponujące oświetlenie.
Johnny pakuje się w kłopoty w szkole, więc prosi siostry o skonstruowanie robota, który zastąpiłby mamę podczas rozmowy z nauczycielem.
Johnny, Dukey, Susan, Mary i inni zostają porwani przez Bling Blinga na Wyspę Melee, aby rozegrać kolejną epicką bitwę.
Johnny przenosi się do wirtualnej rzeczywistości, aby udowodnić, że popularna seria książek o czarodziejach jest przereklamowana i zdecydowanie zbyt długa.
Aby uniknąć kompromitacji na meczu koszykówki, Johnny wykorzystuje najnowszy wynalazek sióstr, czyli pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny amulet szczęścia.
Susan i Mary opracowują komorę senną, aby pomóc Johnny’emu uwolnić się od dręczących go koszmarów o wielkim złym wilku.
Bobot, czyli stworzona przez Susan i Mary niemowlęca wersja Johnny’ego, ucieka ze szkoły wojskowej i powraca, aby siać chaos i zniszczenie w domu Testów.
Gdy Johnny i Dukey dowiadują się, że Bling Bling nie może opędzić się od genetycznie zmodyfikowanego kraba, postanawiają ruszyć na odsiecz swojemu rywalowi.
Wieczory z grami w rodzinie Testów zazwyczaj są dość nudne, więc tym razem Johnny przygotował dla sióstr i rodziców coś specjalnego — domowy escape room.
Po tym jak ktoś — lub coś — niszczy sklep ze słodyczami, w domu Testów zjawiają się tajni agenci, prosząc, by Johnny X pomógł w namierzeniu i ujęciu sprawcy.
Mary i Susan wysyłają Johnny’ego do wirtualnego świata Tycimonów, aby spróbował odzyskać utracony dostęp do gry.
Nawigacja

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Zarządzanie