Vivek, sumienny policjant, bierze na siebie śledztwo w sprawie morderstwa pięknej młodej dziewczyny o imieniu Velonie. Ponieważ niesprawiedliwe i sensacyjne śledztwo w mediach grozi nieodwracalnym zniszczeniem wizerunku Velonie, Vivek musi przebrnąć przez sieć półprawd i mylących tropów, aby rozwiązać sprawę.
Porzucone zwłoki zostają zidentyfikowane jako zwłoki znanej gwiazdy filmowej, a wiadomość ta zyskuje ogromny rozgłos. W przeszłości piękną młodą dziewczyną o imieniu Velonie targały uczucia pomiędzy jej sekretną miłością, Tonym, a zazdrosnym narzeczonym, Vigneshem.
Śledztwo w sprawie morderstwa zyskuje na sile, gdy do sprawy zostaje przydzielony podinspektor Vivek. Vivek podejrzewa Vignesha Tony’ego. Łączy lokalizację Ottaparai z morderstwem i przesłuchuje starszą panią. W przeszłości Velonie nawiązała natychmiastową więź ze starszym powieściopisarzem Ki Sebastianem, który melduje się w pensjonacie prowadzonym przez jej matkę.
Vivek przesłuchuje trzech synów starszej po tym, jak dr Paulraj, patolog, daje powody, by sądzić, że mogą być powiązani z morderstwem Velonie. Na podstawie zapisów rozmów Vignesha i dyskusji z przyjacielem Velonie Vivek ponownie podejrzewa Vignesha.
Policja przypisuje morderstwo Vigneshowi i zamka sprawę, wywołując krytykę opinii publicznej przeciwko sobie za wyciągnięcie zbyt pochopnych wniosków. Vivek źle się czuje i chce przysłużyć się ofierze pomimo obsesji na punkcie sprawy, która wpływa na jego życie osobiste. Jones, pomocnik z rezydencji, dostarcza tropu dotyczącego Velonie.
Rubin opowiada Vivkowi o pokościelnym spotkaniu Velonie z wysokim i umięśnionym mężczyzną. Ki Sebastian spotyka się z Vivkiem, namawiając go do rozwiązania sprawy i przywrócenia Velonie godnego wizerunku.
Wyznania staruszki z Ottaparai ponownie wskazują na trzech braci. Jej głęboko niepokojąca narracja stawia Velonie w skandalicznej sytuacji. Pojawia się nowy podejrzany: wysoki, umięśniony mężczyzna. Vivkowi udaje się zatrzymać trzech braci, ale płaci za to wysoką cenę. Nowy skandaliczny wizerunek Velonie ponownie wzbudza zaangażowanie opinii publicznej.
Ki Sebastian, zdeterminowany, by oczyścić publiczny wizerunek Velonie, wydaje książkę o życiu i śmierci Velonie. Zaczynając od jej dzieciństwa, rozbudowuje ją do czasów najnowszych, kiedy zakochała się w tajemniczym mężczyźnie. Wskazuje go jako mordercę. Jego czytelnicy łatwo kupują tę teorię, w przeciwieństwie do Vivka. Vivek podąża tropem podanym przez trzech braci – mężczyzny o imieniu Valan.
Vivek podąża za swoim instynktem dotyczącym Valana, choć żadne dowody nie łączą go z morderstwem. W końcu postanawia zrezygnować z prowadzenia sprawy. Niespodziewana wskazówka doprowadza go do olśnienia. Ale czy nie jest za późno, by ocalić dobre imię Velonie?