Członkowie pogrążonej w kryzysie rodziny odnajdują spokój w wirtualnym świecie gry pod tytułem „Planet”. Nikt z nich nie wie jednak, że reszta domowników również gra w tę grę. W miarę rozwoju historii na jaw wychodzą sekrety członków rodziny oraz złożona relacja między światem wirtualnym a rzeczywistością.
Pico loguje się do „Planety”, żeby uciec od opresyjnej, kontrolującej ją matki. Nagle jednak Shiro mówi jej coś, co wywraca jej przekonania do góry nogami.
Taichiro i Asuma ujawniają sobie pewne długo skrywane tajemnice. Tajemnicza kobieta pojawia się ponownie, ostrzegając Asumę, aby nie logował się z powrotem do „Planety”.
Cała rodzina została zarażona i znajduje się teraz w uniwersum „Planety”, ale ten mroczny świat to nic innego jak słoneczny raj, do którego kiedyś uciekli.
Kojiro pragnie zobaczyć się ze swoją rodziną, zanim odjedzie ona do odległego schronu, ale Asuma odwodzi go od tego pomysłu. Sasumata zadaje Shiro zaskakujące pytanie.