Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Gianfranco Parolini | ||
Massimo Carocci
(asystent)
|
||
Ignazio Dolce
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Renato Izzo
(również) (historia)
|
||
Gianfranco Parolini
(również) (historia)
|
||
Gianni Siragusa
(ciągłość scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Alberto Grimaldi
producent
|
||
Roberto Cocco
kierownik produkcji
|
||
Gilberto Scarpellini
nadzorca produkcji
|
||
Luciano Balducci
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Michele Pesce
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Yul Brynner
Indio Black / Sabata
|
7,7
|
|
Dean Reed
Ballantine
|
||
Ignazio Spalla
Escudo
|
||
Gérard Herter
Płk Skimmel
|
||
Salvatore Borghese
Septiembre
|
||
Franco Fantasia
Pan Ocaño
|
||
Turam Quibo
Gitano, rewolucjonista, który tańczy taniec śmierci
|
||
Andrea Scotti
José
|
||
Nieves Navarro
Tancerka w saloonie w Kingsville Texas
|
||
Luciano Casamonica
Juanito, wieśniak
|
||
Salvatore Billa
Manuel Garcia Otello
|
||
Vittorio Fanfoni
Barman
|
||
Massimo Carocci
Juan de los Angeles
|
||
Vittorio Caronia
Por. Steiner
|
||
Omar Bonaro
Jesus Rivalta
|
||
Franco Marletta
Meksykanin
|
||
Bruno Corazzari
Hertz
|
||
Andrea Aureli
Adjutant Ocaño
|
||
Antonio Gradoli
Mjr Metternich
|
||
Calisto Calisti
Szef Eagle Pass
|
||
Giuseppe Castellano
Absolwent
|
||
Thomas Rudy
Luis Miguel Cortejo
|
||
Federico Boido
Geroll
|
||
Furio Pellerani
Garcia, meksykański informator zabity przez model statku
|
||
Gianni Siragusa
Perdido
|
||
Stefano Rizzo
Meksykański rewolucjonista
|
||
Gianni Rizzo
Folgen
|
||
Elio Angelucci
Brodaty wieśniak (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ettore Arena
Obserwator pojedynku (niewymieniony w czołówce)
|
||
Armando Bottin
Bandyta (niewymieniony w czołówce)
|
||
José Canalejas
Obserwator pojedynku (niewymieniony w czołówce)
|
||
Omero Capanna
Meksykanin (niewymieniony w czołówce)
|
||
Tony Casale
Mężczyzna w saloonie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Nestore Cavaricci
Obserwator (niewymieniony w czołówce)
|
||
Enrico Chiappafreddo
Miejsowy (niewymieniony w czołówce)
|
||
Giovanni Cianfriglia
Austriacki agent (niewymieniony w czołówce)
|
||
Catharina Dahlin
Kobieta w saloonie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Alberigo Donadeo
Meksykanin (niewymieniony w czołówce)
|
||
Lina Franchi
Meksykanka siedząca obok mężczyzny z lustrem (niewymieniony w czołówce)
|
||
Oscar Giustini
Żołnierz (niewymieniony w czołówce)
|
||
Vincenzo Maggio
Żołnierz (niewymieniony w czołówce)
|
||
Furio Meniconi
Murdock (niewymieniony w czołówce)
|
||
Franco Pasquetto
Miejcowy (niewymieniony w czołówce)
|
||
Sandro Scarchilli
Meksykanin (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ángel Álvarez
Bukmacher (niewymieniony w czołówce)
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Sandro Mancori
(kierownik zdjęć)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Bruno Nicolai | ||
Kostiumy | Ocena | |
Claudio De Santis | ||
Valeria Sponsali
(garderoba)
|
||
Montaż | Ocena | |
Pietro Spadoni
(asystent)
|
||
Gianfranco Parolini
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Galileo Mandini
fryzjer
|
||
Mario Van Riel
charakteryzator
|
||
Scenografia | Ocena | |
Pier Luigi Basile
scenograf
|
6,0
|
|
Claudio De Santis
dekorator wnętrz
|
||
Giuseppe Mattei
zbrojmistrz
|
||
Rodolfo Gasparri
plakacista (niewymieniony w czołówce)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Oscar De Arcangelis
dźwięk
|
||
Manlio Urbani
mikrofoniarz
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Giulio Battiferri
operator kamery (asystent)
|
||
Giovanni Bonivento
operator kamery (asystent)
|
||
Romeo Catti
oświetlenie
|
||
Angelo Pennoni
fotosista
|
||
Edmondo Ricci
elektryk
|
||
Mario Sbrenna
operator kamery
|
Pozostałe
Proszę czekać…