Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Dino Risi | ||
Vana Caruso
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Agenore Incrocci
(również) (historia)
|
||
Furio Scarpelli
(również) (historia)
|
||
Elio Petri
(również) (historia)
|
||
Dino Risi
(również) (historia)
|
||
Ettore Scola
(również) (historia) (dialogi)
|
||
Ruggero Maccari
(również) (historia) (dialogi)
|
||
Producenci | Ocena | |
Mario Cecchi Gori
producent
|
||
Pio Angeletti
kierownik produkcji
|
||
Umberto Santoni
kierownik produkcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Ugo Tognazzi
Battacchi / Guarnacci / Inspektor ruchu / Latynoski kochanek / Mąż / Mężczyzna w kinie / Ojciec / Pilade Fioravanti / Policjant / Stefano / Wyróżniony / Właściciel samochodu (segmenty "L'Educazione sentimentale", "Il Mostro", "Come un Padre", "Il povero Soldato","La Giornata dell'Onorevole", "Latin Lovers-Amanti latini", "Testimone volontario", "L'Agguato","Vernissage", "Scenda l'Oblio", "L'Oppio dei Popoli", "La nobile Arte")
|
||
Vittorio Gassman
Adwokat D'Amore / Aktor / Artemio Altidori / Elisa / Favilla, dyrektor / Latynoski kochanek / Nicola / Pirat drogowy / Policjant / Richetto / Roberto / Zakonnik (segmenty "La Raccomandazione", "Il Mostro", "Presa dalla Vita", "Che Vitaccia!", "Latin Lovers-Amanti latini", "Testimone volontario", "I due Orfanelli", "Il Sacrificato", "La Musa", "La Strada è di Tutti", "Il Testamento di Francesco", "La nobile Arte")
|
8,0
|
|
Lando Buzzanca
Luchino (segment "Come un padre")
|
||
Marisa Merlini
Paola Fioravanti (segment "Testimone volontario")
|
||
Rika Dialina
Anna (segment "Il Sacrificato")
|
||
Michèle Mercier
Maria, żona (segment "L'Oppio dei Popoli")
|
||
Ricky Tognazzi
Paoletto, syn (segment "L'Educazione sentimentale")
|
||
Franco Castellani
Paolo (segment "La Raccomandazione")
|
||
Maria Mannelli
Olimpia (segment "Presa dalla Vita")
|
||
Mario Laurentino
Nino ("Il povero Soldato")
|
||
Angela Portaluri
Ersilia (segment "Che Vitaccia!")
|
||
Yacinto Yaria
Aristide (segment "La Giornata dell'Onorevole") (niewymieniony w czołówce)
|
||
Franco Caracciolo
Zenone, brat (segment "La Giornata dell'Onorevole") (niewymieniony w czołówce)
|
||
Carlo Kechler
Nino ("La Giornata dell'Onorevole"))
|
||
Ugo Attanasio
Lamberto (segment "La Giornata dell'Onorevole")
|
||
Luciana Vincenzi
Gina (segment "Latin Lovers-Amanti latini")
|
||
Carlo Bagno
Gianni (segment "Testimone volontario")
|
||
Daniele Vargas
Salvatore ("I due Orfanelli")
|
||
Mario Cecchi Gori
Automobilista (segment "L'Agguato") (niewymieniony w czołówce)
|
||
Françoise Leroy
Giuliana (segment "Il Sacrificato")
|
||
Salvatore Borghese
Umberto (segment "La Musa")
|
||
Jacques Herlin
Lachapelle
|
||
Maria Luisa Rispoli
Flavia, żona (segment "Scenda l'Oblio")
|
||
Marino Masé
Kochanek (segment "L'Oppio dei Popoli")
|
||
Riccardo Paladini
Luigi (segment "Il Testamento di Francesco")
|
||
Mario Brega
Rocchetti ("La nobile Arte")
|
||
Nino Nini
Enrico (segment "La nobile Arte")
|
||
Ottavia Panunzi
(segment "La nobile Arte")
|
||
Lucia Modugno
Clara Antinori (segment "La nobile Arte")
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Alfio Contini | ||
Kompozytorzy | Ocena | |
Armando Trovajoli | ||
Roberto Ferrante
(piosenka)
|
||
Kostiumy | Ocena | |
Ugo Pericoli | ||
Montaż | Ocena | |
Maurizio Lucidi | ||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Gustavo Sisi
fryzjer
|
||
Otello Sisi
charakteryzator
|
||
Scenografia | Ocena | |
Ugo Pericoli
scenograf
|
||
Arrigo Breschi
dekorator wnętrz
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Fausto Ancillai
technik dźwięku
|
||
Guido Ortenzi
technik dźwięku
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Maurizio Scanzani
operator kamery
|
Pozostałe
Proszę czekać…