Serial animowany o przygodach Robina, Aqualada i innych nastoletnich pomocników superbohaterów, którzy zawiązują tajną ekipę do walki z przestępczością, aby ocalić świat.
Odcinki 90 dodaj odcinek
Sezony
Kiedy z Ziemi znikają wszyscy dorośli, tylko ekipa, Zatanna i Billy Batson mogą pokonać pięciu najpotężniejszych czarnoksiężników na świecie.
Wally’emu Westowi prawie udaje się spełnić marzenie o walce u boku Ligi Sprawiedliwych. Jednak okazuje się, że ma tylko dostarczyć pewną przesyłkę.
Tajna operacja przeciwko Królowej Pszczół w Kuraku zmusza Marsjankę do konfrontacji z jej największymi lękami i sekretami.
Superboy wraca do Projektu Kadmus, gdzie dowiaduje się, że w ściśle tajnym laboratorium genetycznym stworzono kolejnego superklona.
Powrót Czerwonej Strzały podkopuje pewność siebie Artemis, a tymczasem misja wytropienia Sportsmastera grozi wyjawieniem jej najmroczniejszych tajemnic.
Ekipa udaje się incognito do Międzynarodowego Wędrownego Cyrku Haly’ego, aby odnaleźć szpiega kradnącego zaawansowaną broń w całej Europie.
Do ekipy dołącza nowa postać. Zespół otrzymuje też nową misję, która może ujawnić wszystkie jego kłamstwa i sekrety.
Ekipa poznaje wreszcie tożsamość ukrywającego się wśród nich zdrajcy, co czyni walkę z wrogiem jeszcze bardziej niebezpieczną niż dotąd.
Drużyna próbuje udaremnić plany Lobo, międzygalaktycznego łowcy nagród, i odkrywa, że Kroloteanie szykują się do inwazji.
Superboy i Marsjanka udają się do Rann z misją mającą na celu powstrzymanie agresji Kroloteańczyków u źródła. Alanna poznaje prawdę o kimś ze swojej drużyny.
Podążając tropem Kroloteańczyków, młodzi bohaterowie wraz z Ligą Sprawiedliwości odkrywają zaskakującą prawdę o tym, kto pomaga obcym w przejęciu Ziemi.
Superboy prowadzi drużynę do walki z organizacją przestępczą Intergang, która stworzyła potężnego Appellaxiańskiego golema.
Niebieski Żuk próbuje uratować Tye’a, swojego przyjaciela, który został porwany. Tymczasem Batgirl, Wonder Girl, Marsjanka i Trzmielica odkrywają niecny plan Psimona.
W sam czas na walkę z Neutronem w siedzibie Ligi Sprawiedliwości pojawia się chłopak o imieniu Impuls, który twierdzi, że jest wnukiem Flasha z przyszłości.
Artemis wraca do drużyny, aby nadzorować wystrzelenie satelity komunikacyjnego. Wodnik ma natomiast dokonać sabotażu tego wydarzenia na polecenie Czarnej Manty.
Czerwona Strzała i Zielona Strzała udają się do Metropolis, aby powstrzymać wściekłego Roya Harpera od zemszczenia się na Leksie Luthorze.
Czarna Manta wysyła siłę uderzeniową, której celem jest pojmanie Niebieskiego Żuka. To działanie może wreszcie ujawnić, z kim tak naprawdę trzyma Aqualad.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…