| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Peter Hedges | ||
| Scenariusz | Ocena | |
| Peter Hedges | ||
|
Dianne Dreyer
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Alexis Alexanian
producent
|
||
|
John S. Lyons
producent
|
||
|
Gary Winick
producent
|
||
|
Caroline Kaplan
producent wykonawczy
|
||
|
Jonathan Sehring
producent wykonawczy
|
||
|
John Sloss
producent wykonawczy
|
||
|
Lucy Barzun Donnelly
współproducent
|
||
|
Dianne Dreyer
współproducent
|
||
|
Lucille Smith
współproducent
|
||
|
Jake Abraham
nadzorca postprodukcji
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Katie Holmes
April Burns
|
6,9
|
|
|
Derek Luke
Bobby
|
6,0
|
|
|
Oliver Platt
Jim Burns
|
6,9
|
|
|
Alison Pill
Beth Burns
|
6,7
|
|
|
John Gallagher Jr.
Timmy Burns
|
||
|
Patricia Clarkson
Joy Burns
|
7,1
|
|
|
Vitali Baganov
Drzemiący mężczyzna
|
||
|
Lillias White
Evette
|
||
|
Isiah Whitlock Jr.
Eugene
|
||
|
Adrian Martinez
Mężczyzna w moherowym swetrze
|
7,0
|
|
|
Sean Hayes
Wayne
|
||
|
Sisqó
Latrell
|
||
|
Armando Riesco
Tyrone
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Tami Reiker | ||
| Kompozytorzy | Ocena | |
|
Stephin Merritt
(piosenka "One April Day")
|
||
| Kostiumy | Ocena | |
| Laura Bauer | ||
|
Amy R. Burt
(nadzorca garderoby)
|
||
|
Bobby Frederick Tilley
(asystent)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Mark Livolsi |
8,0
|
|
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Julie Delaney
nadzorca stylizacji
|
||
|
Mike Potter
nadzorca charakteryzacji
|
||
|
Mike Potter
perukarz
|
||
|
HolliPops Smith
nadzorca stylizacji
|
||
|
Joanna Stewart
główny charakteryzator
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Rick Butler
scenograf
|
||
|
Shannon Robert Bowen
dyrektor artystyczny
|
||
|
Aleta Shaffer
dyrektor artystyczny
|
||
|
Betsy Baker
rekwizytor
|
||
|
Steph Brynner
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
|
Devin Butler
malarz
|
||
|
Tim Okamura
malarz
|
||
|
Christina Polumbo
malarz
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Robert Fernandez
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Bryant Musgrove
mikrofoniarz
|
||
|
Chad Birmingham
montaż dźwięku (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Leslie Bloom
imitator dźwięku (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Nancy Cabrera
imitator dźwięku (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Mariusz Glabinski
montaż efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Piotr Glabinski
montaż dźwięku (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Marlena Grzaslewicz
montaż postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Marlena Grzaslewicz
montaż dialogów (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Dan Korintus
montaż dialogów (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Matthew McKenzie
operator postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Colin McLellan
operator postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Eric Rolnick
mikser imitacji (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Ira Spiegel
montaż efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Linda Cohen
nadzorca muzyki
|
||
|
Alison LaCourse
montaż muzyki
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Will Cantler
dobór obsady
|
||
|
Bernard Telsey
dobór obsady
|
||
|
David Vaccari
dobór obsady
|
||
|
Teddy Maki
fotosista
|
||
|
Kate Phelan
oświetlenie
|
||
|
Graham Willoughby
oświetlenie
|
||
|
Jaclyn Brodsky
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
Craig Burns
dodatkowy dobór obsady
|
||
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…