Serial będący kontynuacją filmu Gwiezdne wrota, gdzie kolejne odcinki ilustrują wyprawy do innych światów przy wykorzystaniu wrót, nadzorowanych przez wojskowych. W tym serialu wrota działają w obie strony i również mogą przez nie przebywać przybysze z innych wymiarów i to zarówno dobrzy, jak i siejący zagładę. Wyprawy są dowodzone przez pułkownika O'Neila (R.D.Anderson).
Odcinki 213 dodaj odcinek
Jack zmuszony jest przerwać urlop, gdy zostaje uwikłany w śledztwo w sprawie śmierci całej załogi radzieckiej łodzi podwodnej.
Nawiązany zostaje kontakt z rasą, której życie zniszczyła wojna. Załoga odkrywa, że kosmici, którym próbują pomóc, nie są tymi, za kogo się podają.
Tok'ra zwraca się do załogi z prośbą o wypróbowanie opasek, używanych przez żołnierzy wymarłej, obcej rasy. Pociąga to za sobą dziwne konsekwencje.
Dawna miłość Teal'ca, Shan'auc, odkrywa, że ma dostęp do pamięci swojego symbionta. Przybywa więc na Ziemię w poszukiwaniu pomocy.
Podczas posiedzenia Najwyższej Rady rasy Tok'ra, jeden z żołnierzy, odbiera sobie życie. Czy Goa'uldowie posiadają broń, oddziałującą na podświadomość?
Naukowiec obcej rasy uruchamia urządzenie do zmiany czasu, skonstruowane przez Pradawnych. Jack i Teal'c zostają uwięzieni w pętli czasowej.
Rosjanie ujawniają, że posiadają drugie wrota, które zostały zablokowane na obcej, wodnej planecie. Zagraża to bezpieczeństwu ich bazy.
Zespół archeologów odkrywa planetę, zamieszkaną przez prymitywne symbionty Goa'uldów oraz rasę, która stała się ich pierwotnymi żywicielami.
Dzięki załodze SG-1 mieszkańcy niewolniczej planety Goa'uldów przenoszą się na inną planetę. Ich nowy dom nie jest jednak taki, jakim się wydaje.
Wskutek prania mózgu członkowie SG-1 otrzymują informacje o swym nowym życiu, a następnie wyruszają do niewolniczej pracy w kopalni na obcej planecie.
Martin Lloyd, autor teorii spiskowych, twierdzi, że ma statek kosmiczny, i zostaje uznany za szaleńca. Zespół odkrywa jednak, że może on mówić prawdę.
Test eksperymentalnego samolotu kończy się porażką. O'Neill i Teal'c opuszczają orbitę ziemską. Załoga Gwiezdnych Wrót próbuje ściągnąć ich na Ziemię.
Daniel odwiedza swoich dawnych kolegów ze studiów, gdy jego były wykładowca archeologii ginie podczas podejrzanego wybuchu w laboratorium.
Teal'c zostaje pojmany przez Goa'uldów. Tymczasem reszta załogi Gwiezdnych Wrót próbuje nie dopuścić do przymierza pomiędzy Apofisem i Heru-urem.
Generał Hammond rezygnuje z funkcji dowódcy Gwiezdnych Wrót. O'Neill zaczyna podejrzewać, że za jego dymisją kryje się coś więcej.
Carter i reszta zespołu muszą wysłać wiadomość do swoich odpowiedników z przeszłości, by uratować ich przed popełnieniem ogromnego błędu.
Daniel wchodzi w posiadanie wspomnień Goa'ulda. Czynią one z niego tyrana, który posługuje się przemocą w imię pokoju.
Członek innego oddziału SG odbiera sobie życie po powrocie z obcej planety. Wkrótce samobójcza epidemia obejmuje resztę jego załogi.
Carter spotyka młodą kadetkę, Jennifer, która usilnie próbuje zaprzepaścić swą przyszłą karierę w siłach powietrznych. Czy Carter zdoła ją zmienić?
Dowództwo Gwiezdnych Wrót zostaje zarażone obcym wirusem, który przenika do komputerów, uzyskując dostęp do tajnych informacji i danych osobowych.
Zespół powraca na planetę, której mieszkańcy powstali niegdyś przeciwko represyjnemu reżimowi Goa'uldów. Teraz zagraża im jednak nowy wróg.
Zespół powraca na planetę rasy Tok'ra, by pomóc w przeprowadzce, użyczając im okrętu bazowego Goa'uldów. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem.
Więcej informacji

Proszę czekać…