Głosy prasy
„Carol to mistrzowski film”. - Indie Wire
„Za sprawą znakomitych kreacji aktorskich Cate Blanchett i Rooney Mary (…) inteligentna i nieco swobodna adaptacja ówcześnie prowokacyjnej powieści Patricii Highsmith, „The Price of Salt” Todda Haynesa wznosi się na wyższy poziom”. - The Hollywood Reporter
„Film na podstawie powieści Patricii Highsmith „The Price of Salt” w reżyserii Todda Haynesa to jedna z ekscytujących premier w Cannes, pięknie zekranizowanych i niezwykle inteligentnych. Cate Blanchett zachwyca w tym transowym, obsesyjnym romansie dwóch kobiet. Jest to film rozkosznie zmysłowy i przenikliwy. Stroje, uczesania, samochody, wnętrza przedziałów pociągów, adaptery, szminki i papierosy zostały starannie przemyślane i pokazane z ogromną wprawą. Całość tworzy koktajl, od którego kręci się w głowie. Wyjątkowo inteligentny film”. - The Guardian
„Wielkie osiągnięcie. Doskonale zagrany film z nastrojowymi zdjęciami i staranną scenografią”. - TwichFilm
„Adaptacja powieści Patricii Highsmith, która wyszła spod ręki Todda Haynesa jest równie nieskazitelna jak jej niewymuszenie szykowna główna bohaterka”. - Times UK
„Cate Blanchett powali widzów na kolana. Todd Haynes przekuł powieść Patricii Highsmith o lesbijskiej miłości w Nowym Jorku lat pięćdziesiątych w niezwykle piękny film z kreacją życia Cate Blanchett. Carol jest filmem przepięknym, lekko prowokacyjnym i być może najsmutniejszym w historii kina. To nie tylko kino najwyższej klasy, ale też wielkie dokonanie amerykańskiej sztuki, przesiąknięte charakterystyczną melancholią z połowy dwudziestego wieku, która rozumie, iż miłość jest najbardziej ryzykowną, lecz też najbardziej potrzebną grą w życiu człowieka”. - The Telegraph
„Cate Blanchett i Rooney Mara błyszczą w tym odważnym romansie. Film wyreżyserowany przez Todda Haynesa jest zarówno cudowną miniaturą, jak i majestatyczną historią miłosną. Choć jego akcja toczy się 60 lat temu, jest niezwykle aktualny”. - The Wrap
„Carol to film od stóp do głów spektakularny, z rodzaju tych, które rzadko mamy okazję w dzisiejszych czasach oglądać. Styl życia Carol jest przedstawiony tak autentycznie i tak wierny epoce, że niemal czujemy zapach jej perfum i pudru”. - Awards Daily
„Cate Blanchett i Rooney Mara stworzyły znakomite kreacje aktorskie w tym imponującym filmie z epoki”. - HitFix
„Nawet jeśli widz ma duże oczekiwania, wciąż może nie być przygotowany na wrażenie, jakie zrobi na nim Carol, doskonale opowiedziana i wzruszająca historia miłosna, która zagląda we wszystkie zakamarki duszy swoich bohaterek i czyni to niezwykle inteligentnie, niewiarygodnie stylowo i z mistrzowskim, a jednocześnie przyjaznym widzowi filmowym wyczuciem”. - Variety
„Carol Todda Haynesa, film wyczarowany z kryształu i ukradkowych łez, pokazany przez okna, w lustrzanych odbiciach i uchylonych drzwiach, jest historią miłosną, która początkowo płynie jak cienki strumyk, żeby ostatecznie zamienić się w rwący potok i zalać nasze serca. Film piękny pod każdym względem, perfekcyjnie zrealizowany z dwiema nieskazitelnie pięknymi aktorkami, które wysyłają do siebie tęskne sygnały niczym dwie latarnie morskie pełne nadziei i niewypowiedzianej miłości”. - Screen Daily
„Oczywistym sukcesem jest kreacja Cate Blanchett, tak błyskotliwa, że wprost rzuca na kolana”. - Austin American-Statesman
„Cudownie romantyczny, zrealizowany z przepychem film”. - This is London
„Mara jest w Carol równie fascynująca jak w Dziewczynie z tatuażem (…) i wydaje się być wprost stworzona do roli kobiety jednocześnie nad wiek mądrej i naiwnej, ostrożnej, lecz gotowej walczyć o to, czego pragnie w życiu”. - Variety