Po powrocie na Hawaje z wojska, Chad Gates idzie do pracy jako przewodnik wycieczek w agencji swojej dziewczyny.
Synchronizacja wizji i fonii
  • Gdy Chad zatrzymuje się z piskiem opon na plaży, kiedy próbuje uratować życie dziewczyny, słychać odgłos opon, jakby samochód hamował na asfalcie, ale hamuje na piasku, który nie wydaje takiego dźwięku.
  • Kiedy Chad gra na ukulele, nie zmienia akordów, choć muzyka się zmienia.
Brak ciągłości
  • W scenie na polu ananasowym w samochodzie pozostaje tylko Ellie, która siedzi na tylnym siedzeniu po stronie kierowcy, podczas gdy inni wysiadają po ananasy na pobliskie stoisko. Kilka chwilę później Chad wraca do samochodu, aby przynieść trochę ananasa dla Ellie, widzimy, że dziewczyna siedzi teraz po stronie pasażera.
  • Podczas jazdy samochodem, kiedy w radiu słyszymy utwór „Almost Always True”, pomiędzy poszczególnymi ujęciami widać, jak dłonie Maile zmieniają pozycję na kierownicy, a lewe ramię Chada zmienia pozycję z podpartego na oparciu siedzenia na ramiona Maile.
  • Kiedy Chad po raz pierwszy wraca do domu swoich rodziców, a Ping Pong upuszcza wąż, w jednym ujęciu spryskuje wodą przednią oponę samochodu, a w następnym ujęciu – tylną.
Elementy ferelne
  • Za każdym razem, gdy pokazują biuro podróży, w którym pracuje dziewczyna Chada, widzimy za oknem przejeżdżającego niebieskiego forda falcona i białego forda kabriolet z 1957 roku poruszające się z tego samego miejsca.
Więcej informacji

Proszę czekać…