Najwięksi komiksowi bohaterzy: Superman, Batman, Wonder Woman, Sokolica, Zielona Latarnia, Flash i J'Onn J'Onzz łączą swe siły w walce ze złem zagrażającym światu. Mimo iż każde z nich ma inną moc oraz inne poglądy na życie, podejmują współpracę, tworząc niepokonaną Ligę Sprawiedliwych.
Odcinki 52 dodaj odcinek
Sezony
Planeta Apokalipsa zostaje zaatakowana przez Brainiaca, a jej dotychczasowy władca pokonany. Nie mając innego wyjścia Darkseid zwraca się o pomoc do Ligi sprawiedliwych, by pomogli mu pokonać nowego wroga.
Superman, J'Onn J'Onzz i Sokolica docierają do głównej bazy Brainiaca. Na miejscu okazuje się, że wszystko było zaplanowane, a Brainiac i Darkseid zawarli umowę by zdobyć DNA Supermana. Tymczasem pozostali członkowie ligi wyruszają z Orionem by znaleźć nowych sprzymierzeńców.
Po kolejnej porażce ciężko chory Lex Luthor odnajduje niezwykle zaawansowanego androida i nakłania go by walczył z Ligą Sprawiedliwych. Przeciwnik okazuje się niezwykle wymagający, gdyż imituje wszystkie moce napotkanych przeciwników.
Android Amazo przejmuje moce większości członków ligi, z którymi walczył. Wraz z nowymi zdolnościami przychodzą jednak pytania o prawdziwe motywy Luthora. Tymczasem skołatany J'Onn J'Onzz, ucieka w leśne ostępy by znaleźć samotność i przestać słyszeć ludzkie myśli.
Gdy liga walczy z kolejnymi superprzestępcami, w więzieniu dochodzi do buntu, a jeden ze skazańców poddaje się działaniu eksperymentalnej maszyny. Dzięki niej zyskuje możliwości wnikania do snów innych ludzi.
Dr Destany wnika w sny członków ligi i atakuje ich najgorszymi koszmarami. Tylko Batman i Martian Manhunter nie poddają się swoim lękom, co pozwala im walczyć z nowym wrogiem i uwolnić swoich przyjaciół.
Diana zaprzyjaźnia się z księżniczką małego państwa i poznaje uroki władzy. Niestety wkrótce okazuje się, że narzeczonym jej nowej przyjaciółki jest nieśmiertelny Vandal Savage. Jak zwykle ma on niecne plany, zmierzające do podboju całej planety.
Gdy księżniczka i Vandal Savage biorą ślub, oddziały nieśmiertelnego zajmują orbitalne działo. Jak zwykle członkowie ligi wyruszają by odbić obiekt z rąk terrorystów. Tymczasem zakochana księżniczka powoli odkrywa kim naprawdę jest jej mąż.
Oddział zielonych latarni wpada w zasadzkę, a jedyny ocalały dociera na Ziemię. Usłyszawszy całą historię ziemska latarnia, wyrusza by wszystko sprawdzić i odnaleźć napastników. Na miejscu wszystko się jednak komplikuje.
Zielona latarnia wszczyna rewoltę przeciw Despero i jego zwolennikom, by zapobiec podbojowi galaktyki. Do walki dołączają wkrótce pozostali członkowie ligi, ale nawet ich połączone moce mogą nie wystarczyć by pokonać tak potężnego wroga.
W alternatywnej rzeczywistości członkowie ligi sprawiedliwych zwanej tam lordami sprawiedliwości, dowiadują się o kłopotach superbohaterów z naszego wymiaru. Przybywszy do naszego wymiaru, pozbywają się ligi sprawiedliwych i zaczynają wprowadzać własne porządki.
Lordowie sprawiedliwości pokonują Doomsdaya i postanawiają zabić każdego przestępcę w naszym wymiarze. Tymczasem uwiezieni członkowie Ligi uwalniają się i obmyślają sprytny plan by odesłać swoje alter ega do ich własnego wymiaru.
W trakcie misji oddział komandosów uwalnia prastarego demona, który opętuje jednego z nich. Chcąc zniszczyć ludzi, demon udaje się do jednej z wojskowych baz, gdzie testuje się najnowszą broń. Tymczasem Flash zostaje gwiazdą telewizyjnych reklam.
Demon opętuje kolejnych ludzi, a w końcu i członków Ligi. W trakcie walki Sokolica rozbija kamień, ale jego odłamki wnikają w ciała wszystkich poza Flashem. Nie mając innego wyjścia Flash musi znaleźć sposób by uratować przyjaciół i nie dać się zabić.
Aquaman ratuje Solomona Grundy przed wojskiem i zawiera z nim umowę. Trafiwszy do doktora Fate’a Grundy poznaje swoją przeszłość i w zamian za odzyskanie duszy zgadza się pomóc. Rytuał zostaje jednak przerwany przez interwencję członków ligi.
Gdy okazuje się, że nad Atlantydą i resztą świata zawisa ogromne niebezpieczeństwo, członkowie Ligi dołączają do Fate’a, Aquamana i Grundy’ego. Nie chcąc poświęcać życia Grundy’ego bohaterowie wyruszają do wymiaru potworów, by zniszczyć je tam skąd przybyły.
Goryl Grodd ucieka z więzienia i po raz trzeci organizuje grupę superłotrów, mającą zniszczyć Ligę sprawiedliwych. Tymczasem członkowie ligi rozpoczynają treningi mające pomóc im w kolejnych starciach.
Grodd i zebrani przez niego superłotrowie atakują skłóconych ze sobą członków Ligi. Dzięki zamianie przeciwników udaje im się zdobyć przewagę, ale ich szczęście nie trawa długo i Liga znów wychodzi cało z opresji.
W trakcie kolejnej walki z superzłoczyńcami Superman, zostaje trafiony przez Toymana i znika. Liga wygrywa, ale nie wiedząc co stało się z ich przyjacielem, musi znaleźć kogoś na jego miejsce. Kandydat trafia się sam, a jest nim Lobo.
Superman jak się okazuje wcale nie umiera, ale zostaje przeniesiony w odległą przyszłość. Nie mając swoich mocy, musi poradzić sobie w zniszczonym świecie, gdzie jedynym ocalałym okazuje się jego stary wróg Vandal Savage.
Joker podkłada bombę w jednym z kasyn Las Vegas. Liga jak zwykle przybywa na ratunek, ale na ich drodze staje piątka niezwykle uzdolnionych dzieciaków, tworzących karciany gang. Gdy czas ucieka, a Liga wciąż nie może odnaleźć bomby, Joker bawi się w najlepsze.
Liga w końcu pokonuje czterech członków karcianego gangu, ale Joker ma jeszcze w zanadrzu asa. Jest nim dziewczynka obdarzona mocami, które wywołują w ludziach ich najgorsze lęki. Czy członkom ligi uda się pokonać swoje koszmary?
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia i nawet członkowie ligi postanawiają zrobić sobie przerwę. Każdy z nich próbuje przeżyć ten czas najlepiej jak potrafi, choć czasem zmuszeni są do walki lub poproszenia wroga o pomoc.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…