Diabeł tkwi w pieniądzach. Oryginalny pomysł jest niczym. Reżyser powinien trzymać się konwencji, która przyniosła mu nagrody... Podobnymi mądrościami, prosto ze złotych ust producentów, karmi nas autor dokumentu, dyskretnie zdradzając swoje zażenowanie i niedowierzanie. Rozmawiając z legendami: Coppolą, Scorsesem, … zobacz więcej
Diabeł tkwi w pieniądzach. Oryginalny pomysł jest niczym. Reżyser powinien trzymać się konwencji, która przyniosła mu nagrody... Podobnymi mądrościami, prosto ze złotych ust producentów, karmi nas autor dokumentu, dyskretnie zdradzając swoje zażenowanie i niedowierzanie. Rozmawiając z legendami: Coppolą, Scorsesem, Bertoluccim, a także z młodymi, popularnymi aktorami – Jessicą Chastain czy Ryanem Goslingiem, reżyser uduchowione wyznania o procesie twórczym i motywacjach kontrapunktuje dyktatem cyfr, nazwisk i surrealistycznych castingów. Jego interlokutorzy mówią o terrorze filmowych franczyz i kryzysie budżetowych średniaków, przyglądając się historii festiwalu w Cannes, gdzie spotykają się talent i pieniądz światowej kinematografii. Zderzenie glamour czerwonego dywanu z bezdusznym automatyzmem kalkulatorów musi pozostawić w ustach gorzki smak. opis dystrybutora
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…
Dobry pomysł, choć zepsuty na etapie planowania – 15 mln na remake "Ostatniego tanga w Paryżu" to lekka przesada.