| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Waldemar Podgórski | ||
|
Stanisław Kokesz
(drugi reżyser)
|
||
|
Maria Burdecka
(współpraca)
|
||
|
Stanisława Skorupianka
(współpraca)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Aleksander Ścibor-Rylski | ||
| Producenci | Ocena | |
|
Ludgierd Romanis
kierownik produkcji
|
||
|
Bogusław Kozakiewicz
kierownik produkcji (drugi)
|
||
|
Arkadiusz Orłowski
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Ryszard Filipski
Por. Bartkowiak
|
||
|
Wanda Neumann
Jadwiga Majka
|
8,0
|
|
|
Janusz Kłosiński
Szczygieł
|
7,3
|
|
|
Andrzej Kozak
Andrzej Danielak
|
||
|
Tadeusz Kwinta
Filip
|
||
|
Jerzy Bińczycki
Byk
|
7,9
|
|
| Anna Gębicka | ||
|
Stanisław Gronkowski
Weruczka
|
7,0
|
|
|
Wirgiliusz Gryń
„Witek” Witkiewicz
|
7,2
|
|
|
Henryk Hunko
Antoś
|
||
|
Eugeniusz Kamiński
Flamand
|
8,0
|
|
| Mirosława Maludzińska | ||
|
Mieczysław Stoor
Michalski
|
||
|
Edward Wnuk
Adalbert Majka, wnuk działacza Wojciecha Majki, brat Jadwigi
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Marek Nowicki |
7,0
|
|
|
Eugeniusz Gawrysiak
(współpraca)
|
||
|
Stanisław Matuszewski
(współpraca)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Katarzyna Gaertner | ||
| Kostiumy | Ocena | |
| Danuta Polis | ||
| Montaż | Ocena | |
| Zenon Piórecki | ||
|
Witold Krysztoforski
(współpraca)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Irmina Romanis
charakteryzator
|
||
|
Zofia Macińska
charakteryzator (współpraca)
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Bolesław Kamykowski
scenograf
|
||
|
Krzysztof Domaradzki
scenograf (współpraca)
|
||
|
Marek Iwaszkiewicz
scenograf (współpraca)
|
||
|
Franciszek Trzaskowski
scenograf (współpraca)
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Wiesław Ćwikliński
dźwięk
|
||
|
Janusz Rosół
dźwięk (współpraca)
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Mieczysław Verocsy
operator kamery
|
||
|
Piotr Marczewski
konsultant (ds. muzyki)
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…