Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Alan Rudolph | ||
Scenariusz | Ocena | |
Alan Rudolph
(również) (historia)
|
||
John Binder
(historia)
|
||
Producenci | Ocena | |
Robert Altman
producent
|
||
Joseph Patrick Finn
współproducent
|
||
James McLindon
producent wykonawczy
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Emily Watson
Trixie Zurbo
|
7,4
|
|
Dermot Mulroney
Dex Lang
|
7,0
|
|
Nick Nolte
Senator Drummond Avery
|
7,6
|
|
Nathan Lane
Kirk Stans
|
7,0
|
|
Brittany Murphy
Ruby Pearli
|
7,1
|
|
Lesley Ann Warren
Dawn Sloane
|
||
Will Patton
W. "Red" Rafferty
|
7,2
|
|
Stephen Lang
Jacob Slotnick
|
7,1
|
|
Mark Acheson
Vince Deflore
|
||
Vincent Gale
Sid Deflore
|
||
Jason Schombing
Ramon
|
||
Robert Moloney
Alvin
|
||
Troy Yorke
Cleavon Arris
|
||
Wendy Noel
Kelnerka z Coffee Shop
|
||
David Kopp
Goniec hotelowy
|
||
Ken Kirzinger
Ochroniarz Avery'ego
|
6,0
|
|
Terence Kelly
Pan Lang
|
||
Karen Elizabeth Austin
Pani Lang
|
||
Andrew McIlroy
Starszy kelner
|
||
Taayla Markell
Prostytutka z kasyna
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Jan Kiesser
(kierownik zdjęć)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Mark Isham | ||
Roger Neill | ||
Kostiumy | Ocena | |
Monique Prudhomme |
6,0
|
|
Montaż | Ocena | |
John Helde | ||
Michael Ruscio | ||
Gary Burritt
(montażysta negatywu)
|
||
Lorinda Donovan
(asystent)
|
||
Kristin Eaton
(asystent)
|
||
Kimberly L. Sewell
(asystent)
|
||
Ronald White
(praktykant)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Linda Del Rosario
scenograf
|
||
Richard Paris
scenograf
|
||
Barbara Wilson
dyrektor artystyczny
|
||
Brian Kane
dekorator wnętrz
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Pam Dixon
dobór obsady
|
||
Yves Cameron
koordynator kaskaderów
|
||
J.J. Makaro
koordynator kaskaderów
|
||
Sylvain Cameron
kaskader
|
||
Douglas Chapman
kaskader
|
||
Dean Choe
kaskader
|
||
Duane Dickinson
kaskader
|
||
Corry Glass
kaskader
|
||
Carol Jackson
kaskader
|
||
Justin Sain
kaskader
|
||
Douglas Chapman
kaskader dublujący (niewymieniony w czołówce)
|
Pozostałe
Proszę czekać…