| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Vincente Minnelli | ||
|
Fred Zinnemann
(niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Al Shenberg
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Robert Nathan | ||
| Joseph Schrank | ||
|
Paul Gallico
(historia)
|
9,0
|
|
| Producenci | Ocena | |
|
Arthur Freed
producent
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Judy Garland
Alice Maybery
|
9,0
|
|
|
Robert Walker
Kpr. Joe Allen
|
||
|
James Gleason
Al Henry
|
||
|
Keenan Wynn
Pijak
|
||
|
Marshall Thompson
Bill
|
||
|
Lucile Gleason
Pani Henry, żona Al'a
|
||
|
Ruth Brady
Helen
|
||
|
Eddie Hall
Marynarz na dworcu i u Astora (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
|
George J. Folsey
(kierownik zdjęć)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| George Bassman | ||
|
Mario Castelnuovo-Tedesco
(muzyka dodatkowa) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Sidney Cutner
(muzyka dodatkowa) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Kostiumy | Ocena | |
|
Irene
(nadzorca kostiumów)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| George White | ||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Dorothy Ponedel
charakteryzator (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
William Ferrari
dyrektor artystyczny
|
||
|
Cedric Gibbons
dyrektor artystyczny
|
||
|
Edwin B. Willis
dekorator wnętrz
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Michael Steinore
mikser efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Robert Shirley
mikser efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Newell Sparks
mikser efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
William Steinkamp
mikser efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
John A. Williams
mikser efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Pete Decker
mikser muzyki (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
A. Arnold Gillespie
efekty specjalne
|
||
|
Warren Newcombe
efekty specjalne
|
||
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…