Umieszczony w piwnicy dział IT wielkiej firmy finansowej zatrudnia kierowniczkę - Jen. Spokojne życie zawodowe dwóch informatyków zostanie zaburzone przez przybyłą płeć piękną. Prócz nieznającej się na komputerach Jen, poznamy Mossa - mało rozgarniętego Afroamerykanina oraz Roy'a - typowego samca alfa o dość pechowym życiu. Całość okraszona typowo brytyjskim humorem.
W pierwszym odcinku serialu, nowa pracownica Jen (Katherine Parkinson) zostaje wyznaczona na szefową działu IT, ale jej personel, Moss (Richard Ayoade) i Roy (Chris O'Dowd (I)), wkrótce odkrywają, że kobieta nie ma pojęcia o komputerach.
Zespół musi stawić czoła swojemu pierwszemu testowi w ramach tak zwanej „wojny ze stresem” wypowiedzianej przez Reynholm Industries. W biurze wybucha pożar, Roy przeżywa atak kleptomanii, a buty Jen nie pasują.
Jen ma nowego wielbiciela, ale jej niezdolność do powiedzenia prawdy prowadzi do upokorzenia. Roy postanawia poprawić swoje miłosne życie przyjmując poważniejszą postawę, a Moss rekomenduje romantyczną restaurację.
Co znajduje się za tajemniczymi, czerwonymi drzwiami w dziale IT? Co stało się z nowym kubkiem Mossa? I dlaczego Royowi zagraża zostanie „biurkowym królikiem”?
Moss zadaje sobie wiele trudu, aby pomóc Jen w ucieczce przed niechcianą uwagą ze strony potencjalnego zalotnika, Billa Crouse’a. Do tego trudu zaliczyć można również przedwczesną śmierć Jen…
Jen ulega silnym zmianom nastroju w okolicach pewnego okresu w każdym miesiącu, a Moss i Roy zaczynają wykazywać podobne objawy. Czy duża tabliczka czekolady, Wirujący seks na DVD i babski wieczór pomogą?
Serce Jen się raduje, gdy Philip z szóstego piętra odwiedza suterenę, żeby pożyczyć magazyn „Heat” i zaprasza ją do teatru. Jednak jej nadzieje na znalezienie prawdziwej miłości zostają rozwiane, gdy Roy i Moss się wpraszają.
Jen usiłuje uciec od romantycznych zapędów Douglasa, Roy stara się obejrzeć film, a próba poznania nowych ludzi przez Mossa odnosi dramatycznie odwrotny skutek, gdy ten odpowiada na internetową reklamę kursu gotowania.
Nadzieje Jen na urządzenie wytwornej kolacji zostają rozwiane, gdy musi zaprosić Roya, Mossa i Richmonda, a z jakiegoś powodu Roy znajduje coś pociesznego w nazwisku jej nowego chłopaka: Petera File'a.
Gdy zły stanik powoduje, że Jen (Katherine Parkinson) traci koncentrację podczas spotkania rady nadzorczej, Moss pokonuje swój strach przed kobiecą bielizną i wymyśla biustonosz, który nigdy nie zawiedzie.
Douglas (Matt Berry) zatrudnia Jen w charakterze swojej nowej asystentki, co daje Mossowi i Royowi wolną rękę w biurze. Jak sobie bez niej poradzą i jak ona sobie poradzi z niechcianymi zalotami Douglasa?
Podczas gdy szef Douglas robi co może, żeby zrównać Reynholm Industries z ziemią, Jen musi uporać się z budowlańcem z piekła rodem, Roy traci 20 funtów, a Moss dowiaduje się, jak postawić się chuliganom.
Nowa, piłkarska strona pozwala Royowi i Mossowi uchodzić za „godziwych” mężczyzn przez chwilowe kilka dni. Tymczasem Jen (Katherine Parkinson) stara się umawiać na randki z facetem, który wygląda jak magik.
Życie Jen (Katherine Parkinson), Roya (Chris O'Dowd (I)) i Mossa (Richard Ayoade) rozchodzi się w różnych kierunkach po rozczarowującym rozstrzygnięciu pozwu o napastowanie seksualne. Jen poszukuje nowej pracy, a Roy ląduje na ulicy.
Wybrana na Pracownika Miesiąca, Jen utwierdza się w roli menadżera, przez co robi sobie potężnych wrogów w osobie Roya i Mossa. Tymczasem Douglas odkrywa, że miłość jego życia nie jest wcale taka jaką się wydaje.
Jen (Katherine Parkinson) ubiega się o stanowisko menadżera ds. rozrywki. Gdy okazuje się, że zabawianie partnerów biznesowych jej szefa Douglasa ma swoją mroczną stronę, musi się zwrócić do Mossa i Roya o pomoc.
Roy (Chris O'Dowd (I)) zaczyna mieć obsesję na punkcie smutnej, rodzinnej historii swojej najnowszej dziewczyny, podczas gdy Jen (Katherine Parkinson) opowiada absolutne łgarstwo, aby zwrócić na siebie uwagę.
Dodatkowy, dłuższy odcinek nakręcony po trzech latach od wyemitowania czwartego sezonu serialu. Jego fabuła nawiązuje do poprzednich serii, jednocześnie włączając elementy nowej rzeczywistości, takie jak odniesienia do Twittera czy YouTube’a i jest prosta – reputacja Roya, Mossa, Jen oraz Reynholm Industries wisi na włosku, gdy pewien incydent z wylaną kawą i bezdomną osobą zostaje opublikowany w Internecie.