Dwóch niefrasobliwych pracowników kolei, przestawiając pociąg z niebezpiecznymi chemikaliami, wypuszcza go na trasę bez kogokolwiek w środku. Nie mając podłączonych hamulców 777 zaczyna przyspieszać, szybko osiągając prędkość ponad 100 kilometrów na godzinę. Gdy kolejne próby jego zatrzymania zawodzą, za składem zaczyna podążać lokomotywa, w której Frank Barnes i Wille Colsone powzięli śmiały plan podpięcia się do 777 i zmniejszenia jego prędkośći.
Obsada i ekipa
Pozostałe
  • Jak na ironię pociąg, którego używano, kręcąc film, wykoleił się 21 listopada 2009 roku w Bridgeport w Ohio. Nikt nie został ranny w wypadku, jednak na jeden dzień wstrzymano produkcję.
  • W filmie wykorzystano cztery lokomotywy General Electric AC4400CWs, wypożyczone od Canadian Pacific Railway obsługującej kolej transkanadyjską i EMD SD40-2s pozyskana od Wheeling and Lake Erie Railway.
  • „Zakręt Stanton” jest prawdziwym fragmentem linii kolejowej w Bellaire w stanie Ohio. Znajduje się on na zabytkowym kamiennym wiadukcie, który zobaczyć można po przekroczeniu rzeki Ohio. Jednak umieszczone blisko zakrętu magazyny z chemikaliami nie istnieją. Zostały dodane w scenariuszu, by podnieść poczucie zagrożenia.
Więcej informacji

Proszę czekać…