Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Andreas Herzog | ||
Felix Karolus
(asystent) (również) (reżyser drugiej ekipy)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Stefan Wild | ||
Benjamin Benedict | ||
Charlotte Link
(powieść „Ostatni ślad”)
|
6,0
|
|
Reni Jordan
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Benjamin Benedict
producent wykonawczy
|
||
Verena Monßen
producent wykonawczy
|
||
Dirk Ehmen
kierownik produkcji
|
||
Kirsten Frehse
kierownik produkcji
|
||
Charles Bates
kierownik produkcji
|
||
Gunnar Juncken
kierownik produkcji
|
||
Stefanie Fiebig
nadzorca postprodukcji
|
||
Christian Günther
koordynator postprodukcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Lars Burkardt
koordynator produkcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Felix Gerd Schneider
koordynator produkcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Jasmin Gerat
Rosanna Hamilton
|
||
Barry Atsma
Mark Reeve
|
||
Vladimir Burlakov
Cedric Jones
|
5,5
|
|
Rainer Bock
Redaktor naczelny
|
6,0
|
|
William Houston
Insp. Peter Fielder
|
||
Sarah Quintrell
Christy McMarrow
|
||
Anna Blomeier
Elaine Dawson
|
||
Jordan Moore
Geoffrey Dawson
|
||
Luise Berndt
Elaine / Pam
|
||
Mark Frost
Pit Wavers
|
||
Richard Cunningham
Cadwick
|
||
Gayle Newbolt
Doreen
|
||
Sarah Appleby
Lee Pearce
|
||
Neil Bell
John Biggs
|
||
Helen Longworth
Sally Biggs
|
||
Alexandra Moen
Jacqueline Reeve
|
5,0
|
|
Harry Johnson
Josh
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Wolfgang Aichholzer | ||
Kompozytorzy | Ocena | |
Christopher Bremus | ||
Steven Schwalbe
(współkompozytor)
|
||
Kostiumy | Ocena | |
Markus Ernst | ||
Aisling Bannon
(nadzorca kostiumów)
|
||
Rebecca Mitchell
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Alexandra Wasserthal-Zuccari
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Montaż | Ocena | |
Gerald Slovak | ||
Tina Gosink
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Tanja Schott
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ann-Sophie Schweizer
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Michele Orlia
projektant makijażu
|
||
Jenna Smith
główny charakteryzator
|
||
Scenografia | Ocena | |
Michael Köning
scenograf
|
||
Andrea Coathupe
dyrektor artystyczny
|
||
Hayo Wolfram
dyrektor artystyczny
|
||
Shelly Bowes
główny rekwizytor
|
||
Joachim Schwan
główny rekwizytor
|
||
Alan Shaw
rekwizytor
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Pit Kuhlmann
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Georgios Stamoulis
mikrofoniarz
|
||
Marc Parisotto
mikser
|
||
Eckhart Goebel
mikser ponownego nagrania
|
||
Jonathan Pauli
montaż postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Stefan Broedner
nadzorca muzyki (niewymieniony w czołówce)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Scott MacIntyre
nadzorca efektów specjalnych (niewymieniony w czołówce)
|
7,0
|
|
Eddy Popplewell
nadzorca efektów specjalnych (niewymieniony w czołówce)
|
||
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Lucky Englander
dobór obsady
|
||
Fritz Fleischhacker
dobór obsady
|
||
Nina Haun
dobór obsady
|
||
Adam Conlon
operator kamery (asystent)
|
||
Craig Hudson
oświetlenie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Paul Sykes
elektryk (niewymieniony w czołówce)
|
||
Kenny Sykes
elektryk (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ian Sykes
elektryk (niewymieniony w czołówce)
|
||
Laura Buschhagen
dobór obsady (stażysta) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ralf Neuhaus
księgowy produkcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Jules Rückert
kolorysta (niewymieniony w czołówce)
|
||
Marcel Tieste
kolorysta (niewymieniony w czołówce)
|
Pozostałe
Proszę czekać…