Arisu jest bezrobotnym, zgnuśniałym młodzieńcem z obsesją na punkcie gier komputerowych. Niespodziewanie trafia do dziwnej, opustoszałej wersji Tokio, gdzie razem z przyjaciółmi musi rywalizować w niebezpiecznych grach, aby zapewnić sobie przetrwanie. W tym dziwnym świecie Arisu poznaje Usagi, młodą kobietę, która gra samotnie. Wspólnie podejmują się rozwiązania jednej tajemnicy po drugiej, ryzykując życiem, aby odkryć, co tak naprawdę znaczy żyć.
Odcinki 17 dodaj odcinek
Sezony
Lata
Arisu i jego przyjaciele ukrywają się przed policją w toalecie, ale gdy wychodzą na zewnątrz, ulice Tokio nagle są opustoszałe.
Pozostawiając rannego Chotę, Arisu i Karube wychodzą, aby zdobyć więcej doświadczenia. Trafiają do rozległego apartamentu, gdzie czeka na nich śmiertelna gra w berka.
Wizy Choty i Shibuki niebawem wygasną. Czwórka wchodzi do wielkiego ogrodu botanicznego w Shinjuku, gdzie grają w okrutną wersję chowanego.
Arisu jest przytłoczony poczuciem winy i chce się poddać, ale Usagi przekonuje go, aby kontynuował. Kolejna gra to test sprawnościowy na podziemnej autostradzie.
Gdy Arisu i Usagi odnajdują Plażę, król utopii zmusza ich do udzielenia mu pomocy w zebraniu pozostałych kart.
Chishiya werbuje Arisu i Usagi, aby pomogli mu zmienić status quo. Nieprzewidziane wydarzenie zaburza balans sił na Plaży.
Niegdyś bezpieczny raj, teraz Plaża staje się miejscem kolejnej gry. Rozpoczyna się obława, która obraca wszystkich przeciwko wszystkim.
Napięcie w resorcie sięga zenitu. Zegar gry zbliża się do zera, a ocalali z masakry stoją w obliczu niepewnej przyszłości.

9. Odcinek 2x1

0,0
Arisu, Usagi, Kuina i Chishiya czekają ponad godzinę na skrzyżowaniu w Shibuyi w oczekiwaniu na rozpoczęcie kolejnego etapu, ale wygląda na to, że nic się nie dzieje.

10. Odcinek 2x2

0,0
Gdy Król Trefl pokazał się już w całej swej okazałości, w końcu można zacząć grę. Ku zaskoczeniu Arisu wszystko idzie bardzo dobrze.

11. Odcinek 2x3

0,0
Do końca gry pozostało zaledwie kilka minut i wynik wydaje się być przesądzony. Arisu podchodzi do Kyumy, aby uścisnąć mu rękę.

12. Odcinek 2x4

0,0
Na placu boju zostało niewielu graczy i tylko Chishiya nie ma pary. Kolejna runda może okazać się ostatnią w tej grze.

13. Odcinek 2x5

0,0
Aguni myśli tylko jednym — chce znaleźć i zabić Króla Pik. Dołącza do niego Arisu oraz zdeterminowana licealistka Akane Heiya.

14. Odcinek 2x6

0,0
Usagi musi zmienić nastawienie cynicznych graczy z zespołu Królowej. Chishiya spotyka Króla Karo w Sądzie Najwyższym.

15. Odcinek 2x7

0,0
Niragi rzuca wyzwanie Arisu i Chishiyi na środku zarośniętego skrzyżowania Shibuya. Wtedy jednak na scenę wkracza Król Pik.

16. Odcinek 2x8

0,0
W finałowej rozgrywce na zawodników czekają trzy rundy krokieta. Jednak wkrótce po rozpoczęciu Królowa proponuje graczom wspólną herbatę.

17. Odcinek 3x1

0,0
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…