Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja siostra-siostra, utrata bliskiej osoby.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
Po śmierci żony, którą uwielbiał, Lucien (Jean-Pierre Darroussin) pogrążył się w goryczy. Suzanne (Garance Clavel) i Marie (Elsa Dourdet), jego córki, obecnie nastolatki, poradziły sobie bez niego. Kiedy Lucien odkrywa, że Marie ma kochanka, strasznie się wścieka. Marie pakuje walizki i ucieka...
Po śmierci młodszej siostry w świecie Cleo nastała cisza i szarość. Gdzieś obok niej kuzynki mają urodziny, znajdują w krzakach królika, śpiewają ulubione piosenki, ciocia z babcią opiekują się zrozpaczoną mamą...A czas płynie - ogród kusi bujną zielenią, dziewczyny całują się z czerwonymi i mięciutkimi pomidorami, króliczyca rodzi małe...Czy nocny spacer wśród drzew będzie dla Cleo i bliskich jej kobiet początkiem innej codzienności - tu i teraz po stracie?
„The Boogeyman” to przerażający horror-thriller autora bestsellerów Stephena Kinga. Uczennica liceum, Sadie Harper, i jej młodsza siostra nie mogą się pozbierać po niedawnej śmierci ich matki. Nie pomaga im w tym ich ojciec, Will, psychoterapeuta, który sam mierzy się ze swoim bólem. Niespodziewanie w ich domu pojawia się pacjent szukający pomocy. Okazuje się, że zostawia za sobą postać o nadprzyrodzonych mocach. Jej ofiarami są rodziny, których cierpieniem się upaja.
Zmęczona podróżą Beth składa zaległą wizytę swojej starszej siostrze Ellie, która samotnie wychowuje trójkę dzieci w ciasnym mieszkaniu w Los Angeles. Spotkanie rodzeństwa zostaje przerwane w momencie, kiedy w podziemiach budynku zostaje odnaleziona tajemnicza księga. Wkrótce na świat wypełza martwe zło w postaci demonów w ludzkiej skórze. Beth zostaje wciągnięta w pierwotną walkę o przetrwanie, w której musi zmierzyć się z najbardziej koszmarną wersją macierzyństwa, jaką można sobie wyobrazić.
Skrupulatna i rygorystyczna cenzorka, Enid Baines, ogląda najstraszniejsze sceny jakie kiedykolwiek zarejestrowała kamera. Jej zadaniem jest wycięcie z filmów najbardziej obrazowych fragmentów przemocy, które pod żadnym pozorem nie powinny ujrzeć światła dziennego. Kiedy w ręce Enid trafia film, który przypomina jej o dawnej traumie, dziewczyna zaczynać popadać w obłęd. Sama staje się bohaterką horroru, który wciąga ją w świat na pograniczu jawy i wstrząsających wizji z przeszłości.
Nastolatka (Lilith Grasmug) ma złożyć śluby zakonne, ale zostaje zmuszona do powrotu do domu, gdy jej starsza siostra umiera w niewyjaśnionych okolicznościach. Dziewczyna zostaje zmuszona do zbadania śmierci swojej siostry, sprawdzając w ten sposób ograniczenia rodziny i społeczności wiejskiej.
Élise Gautier (Marion Barbeau) to utalentowana 26-letnia tancerka baletowa. Po poważnym upadku podczas pokazu dowiaduje się, że może już nigdy nie być w stanie ponownie praktykować swojej sztuki. Po strasznym szoku próbuje się odbudować. Dokonała kilku spotkań, między Paryżem a Bretanią, zwłaszcza z członkami trupy tańca współczesnego.
Ali jest młodym Tunezyjczykiem, który marzy o lepszym losie. Chłopak wiedzie samotne życie, sprzedając kontrabandę na czarnym rynku. Kiedy umiera jego ojciec, nagle musi zaopiekować się swoimi dwiema młodszymi siostrami. Dziewczyny zostały pozostawione same sobie w domu, z którego wkrótce mają być eksmitowane. Kiedy Ali zaczyna zmagać się z nagłym ciężarem odpowiedzialności i niesprawiedliwością, budzą się w nim złość i oburzenie. Jest przedstawicielem pokolenia, które wciąż walczy o to, by zostać wysłuchane ponad dekadę po rewolucji.
Margaux (Emmanuelle Béart) niedawno straciła męża i zaczyna nowe życie. Wprowadziła się do swojej siostry i zapisała na uniwersytet, aby wznowić studiowanie literatury. Ale szybko poczuła potrzebę innych emocji. Poszukuje miłości, ryzykując zatracenie się.