Filmy seks, skóra

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, skóra. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pentameron

6,0
7,5
W pewnym królestwie monarchini chce za wszelką cenę mieć syna, gdzieś indziej dla króla była największą wartością pchła, a następnego władcę zauroczyły dwie siostry.
Gary "Gal" Dove (Ray Winstone), londyński gangster po wyroku postanawia zerwać z przeszłością. Wraz z ukochaną żoną Deedee (Amanda Redman) odpoczywa w hiszpańskiej willi, żyjąc od sjesty do sjesty. Sielankę zakłóca przybycie dawnego kompana Dona Logana (Ben Kingsley), który chce namówić Dove'a na ostatni, wielki skok. Emerytowany rabuś nie chce wracać do przeszłości, gdyż wszystko układa mu się idealnie i jest szczęśliwy. Niestety Logan ma na niego haczyk.
Przerażający Cenobici z demonicznym Pinheadem na czele powracają. Kristy Otton - bohaterka pierwszej części Hellraisera - po ciężkich doświadczeniach trafia do szpitala psychiatrycznego. Nikt nie chce słuchać jej opowieści o przerażających Cenobitach i kostce Lemarchanda - bramie piekieł. Nikt, z wyjątkiem ekscentrycznego psychiatry, dr Channarda, który od wielu lat bezowocnie szukał wrót do innego wymiaru. Nie zważając na protesty Kristy, opętany manią doktor, jest gotów na wszystko, nawet na morderstwo, by tylko poznać świat Cenobitów - piekielnego wymiaru, w którym ból i rozkosz są nierozłączne.


W Nowym Jorku dochodzi do serii makabrycznych zabójstw, których ofiarami padają homoseksualiści. Kapitan Edelson (Paul Sorvino), zdeterminowany chęcią rozwiązania zagadki, postanawia zastosować policyjną prowokację, by złapać zabójcę na gorącym uczynku - do nietypowego zadania wyznacza młodego oficera Steve'a Burnsa (Al Pacino), którego nowe wcielenie zmienia nie do poznania.
Roxanna nie może kontrolować swego ciała, jej libido szaleje. Spotyka się z coraz większym spectrum partnerów: mężczyźni, lesbijki, transwestyta... Robi to bez uczucia, jej stale zmieniający się partnerzy seksualni sprawiają że zatraca się w otchłani rozpaczy, szaleństwa, samotności.

Gorzki

6,5
Trzy akty Amer składają się na historię Any. Świat dojrzewającej dziewczynki budują głównie gesty, dźwięki i obrazy. Doświadczenia śmierci i żałoby intensyfikowane przez rozbudzone zmysły zastygają w pamięci dziecka. Widok kopulujących rodziców i martwego człowieka, policzek wymierzony przez matkę, ręce motocyklistów, obciągnięte szczelnie skórzanymi rękawicami – skutecznie izolowane od dotyku, wszędobylskie, gwałcące spojrzenie i nieznośny dotyk ciał współpasażerów w autobusie. Libidalna historia dorastania, w której znaczące epizody konfigurują fetysze i fobie obecne w psychice dorosłej kobiety.
Uczennica liceum, Regina, po szkole dorabia na stacji benzynowej. Pewnego razu podjeżdża tam nastoletnia Evie, będąca w depresji po zerwaniu z chłopakiem. Dziewczyny zaczynają rozmawiać, co zapoczątkowuje ich przyjaźń. Po kilku kolejnych spotkaniach odkrywają, że się w sobie zakochały. Wkrótce wybucha wielki skandal. I to nie dlatego że Regina jest biedna, musi pracować i jest biała, a Evie pochodząca z bogatego domu jest Afroamerykanką. Przyczyną jest ich lesbijska miłość, której nie chcą się wyrzec pomimo presji otoczenia.
Piękna, młoda kobieta (Marianne Faithfull) wyrusza w podróż. Jej motocykl to dziś już kultowy Norton BSA. Ubrana tylko w czarny, skórzany kombinezon zamierza dotrzeć do swojego egocentrycznego kochanka (Alain Delon). Za sobą zostawia dotychczasowe życie i niedawno poślubionego mężczyznę (Roger Mutton). Po drodze przypomina sobie namiętne i dziwnie nostalgiczne chwile z kochankiem. Jej psychodeliczna zaduma może przynieść nieszczęście.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…