Filmy austin

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje austin. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Boyhood

6,8
Rozwiedzeni rodzice dzielą się opieką nad synem, prowadząc go przez dzieciństwo i okres dojrzewania do dorosłego życia.

Song to Song

5,2
5,8
Song to Song to współczesny romans rozgrywający się w fascynującym świecie muzycznej bohemy. BV (Gosling) i Faye (Mara) są szaleńczo zakochanymi w sobie marzycielami. Oprócz miłości, łączy ich pragnienie zaistnienia w show biznesie. Choć drzwi do kariery może otworzyć im muzyczny magnat Cook (Fassbender), intencje cynicznego biznesmena nie są do końca jasne. Sprawy skomplikują się, gdy do miłosnego trójkąta dołączy jego nowa muza (Portman).
Zakończenie roku szkolnego w jednej z amerykańskich szkół średnich. Młodzież z tej okazji planuje ogromną imprezę z dużą ilością alkoholu i marihuany w mieszkaniu jednego z uczniów. Niestety dostawca piwa przyjeżdża za wcześnie, przez co rodzice chłopaka orientują się w sytuacji. Trzeba zatem znaleźć inną miejscówkę. W tle przepiękne lata 70'.


Jak można walczyć o prawdę, gdy główny podejrzany kłamie? Nikt nie chce, aby jego grzeszki ujrzały światło dzienne, ale gdy w grę wchodzi życie... Mimo to główny bohater znany ze swoich poglądów dotyczących kary śmierci do końca nie mówi prawdy dziennikarce, która chce dowieść jego niewinności na trzy dni przed egzekucją. Obserwujemy fascynującą drogę do prawdy, którą musi odkryć młoda kobieta. Czy jednak nie za późno?

Hipnoza

5,9
Detektyw zajmuje się sprawą związaną z jego zaginioną córką i serią napadów, które mogą być powiązane z jej zniknięciem.

Slacker

6,8
Cała fabuła filmu opiera się na luźno połączonych ze sobą rozmowach różnych ludzi, znajomych bądź też nie, na praktycznie każdy temat. Slackerzy rozmawiają o życiu, miłości, książkach, anarchii, świecie, który ich otacza i który, teoretycznie, ich nie potrzebuje. Slacker jest to bowiem amerykańskie określenie na dorosłego człowieka, który nic nie robi, ale zachowuje się jakby wiedział wszystko.
Dziwak i samotnik (Al Pacino), dla ukochanej kobiety postanawia zmienić swoje monotonne, ustatkowane i bezpieczne życie. Aby to zrobić musi wyjść z cienia przeszłości, ujawniając swoją głęboko skrywaną tajemnicę.
Tym razem Wiseman tworzy połączenie doskonałe – swój najnowszy film poświęca niewielkiemu, osiedlowemu klubowi bokserskiemu w Austin w Teksasie, którego założycielem jest dawny profesjonalny bokser, Richard Lord. Wiseman niemal nie wychodzi z ciasnego, oświetlonego jarzeniówkami wnętrza klubu, biednego i bogatego zarazem, wypełnionego przedmiotami, posklejanymi taśmą workami do ćwiczeń i poczuciem dyskretnego łączenia się we wspólnotę. To swoisty Babilon tolerancji, w którym spotykają się ludzie różnych ras, płci, w różnym wieku, różniący się wyglądem, sposobem życia, zawodem, wykształceniem, statusem społecznym. Przychodzą z rodzinami, z małymi dziećmi, z psami. Każdy znajdzie tu swoje miejsce. Reżyser wprowadza widzów w trans. Pokazując ćwiczących, zaangażowanych uczestników, rytmizuje ujęcia. Zachwyca się ruchem ciał, kontrastuje i ustawia je niczym choreograf. Przy tym wykorzystuje naturalne dźwięki, podsłuchuje rozmowy, unika jawnej kreacji.
Dwóch pechowych byłych banitów zgłasza się na ochotnika do Texas Rangers.
Wyjęty spod prawa przestępca oddziela się od swoich dwóch kompanów i samotnie popełnia śmiałe napady.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…