Filmy plastyka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje plastyka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Ewa jest młodą wdową, plastyczką, Adam to przystojny architekt. Poznają się na wernisażu podczas wystawy jej obrazów. Zawiązuje się między nimi związek, ale zaborczość i chorobliwa zazdrość Ewy powoduje ciągłe konflikty między kochankami...

Bia

0,0
Serial Bia opowiada o grupie nastolatków, którzy odkrywają swoje talenty, dzieją się nimi i rozwijają je w Fundomie. To miejsce ich spotkań, w którym mogą tworzyć sztukę i pokazywać swoje dzieła w miejscu pełnym zabawy i luzu. Bia Urquiza, główna bohaterka serialu, to kreatywna szesnastolatka z bujną wyobraźnią. Sztuka Bii to rysunki, które są inspirowane otaczającą rzeczywistością. Razem z przyjaciółkami i nowymi znajomymi, których poznaje w Fundomie, Bia przeżywa nowe przygody, zakochuje się, uczy się jak przezwyciężać trudności i poznaje wartość radości z pełni życia wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. To czas, w którym wszyscy, łącznie z Bią i jej przyjaciółmi, próbują poznać siebie i dowiedzieć się, na czym naprawdę im zależy. Śpiewają, tańczą, nagrywają filmiki i współpracują, by spełnić swoje marzenia. Największe wyzwanie to dowiedzieć się, czego się tak naprawdę chce, a jak się uda, nauczyć się, jak to osiągnąć pozostając sobą.
Leniwy Piotruś dostaje ocenę niedostateczną z rysunków. W nocy śni się chłopcu, że jego rysunki ożyły, zbuntowane jego nieporadnym rysowaniem. Na drugi dzień Piotruś przykłada się do pracy. Koledzy gratulują mu pięknych rysunków.


Monodram Doroty Landowskiej na motywach książki Angeliki Kuźniak „Stryjeńska. Diabli nadali”. Scenariusz spektaklu napisała Anna Duda. Zasadnicza oś akcji w spektaklu „Stryjeńska. Let's dance Zofia”, została oparta na dramatycznych losach Zofii Stryjeńskiej, najbardziej znanej – obok Tamary Łempickiej – polskiej plastyczki dwudziestolecia międzywojennego, przedstawicielki art deco. Dorota Landowska buduje portret artystki, zmagającej się z rzeczywistością, w której nie istniała możliwości rozwoju artystycznego i zawodowego dla kobiety. Landowska przenosi na scenę historia życia Stryjeńskiej, podejmując szereg aktualnych tematów – feminizm, przemijanie, łączenie życia prywatnego z niezależnością twórczą, nieszczęśliwą miłością, schizofrenią, stratą. Ale przede wszystkim buduje portret kobiety niezależnej, której pragnieniem jest żyć i tworzyć.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…