Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje dziennikarka telewizyjna.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
Jest 6 maja 2012 roku, dzień po drugiej turze wyborów prezydenckich we Francji. Laetitia (Laetitia Dosch), reporterka kanału informacyjnego I-tele1 ma przedstawić wydarzenia z ulicy Solferino, przy siedzibie Partii Socjalistycznej. A tego dnia, Vincent (Vincent Macaigne), jej ex i zarazem ojciec jej dwóch córek, chce ją odwiedzić. Tylko, że Vincent jest czasami brutalny i bardzo zagubiony a Laetitia musi iść do pracy.
Cédric jest poczciwym, ale niezbyt bystrym mizoginem, choć przez większość życia nie ma o swojej mizoginii pojęcia. Dowiaduje się o niej wraz z resztą świata pewnego wieczoru, kiedy po popijawie z kumplami podbiega do dziennikarki, całuje ją na wizji i wyznaje miłość. Nagranie staje się viralem, a Cédric zostaje zawieszony w korporacji, która nie może sobie pozwolić, by mieć coś wspólnego z pracownikiem reprezentującym przemocowe poglądy. Cédric jest oczywiście zrozpaczony. Zwłaszcza że nie rozumie o co tyle hałasu. Najmniej sytuacją przejmuje się jego żona – wiecznie niewyspana, cierpiąca na depresję poporodową Nadine, której opieka nad kilkumiesięcznym dzieckiem odbiera zmysły. Na szczęście, jak rycerz – a właściwie rycerka – na rolkach z pomocą przybędzie jej zmysłowa babysitterka Amy, która jest przekonana – nie bez powodu – że jest sobowtórem Brigitte Bardot.
Pod kierownictwem swego brata, społecznie przebudzonego dziennikarza Jeana-Michela, Cédric robi wiwisekcję swojego wieloletniego zachowania. Mężczyźni tak bardzo skupiają się na walce z dyskryminacją kobiet, że postanawiają wyjaśnić im dlaczego powinny czuć się zranione. Urządzają Nadine i Amy festiwal mansplainingu, który wiedzie do błyskotliwego finału
Uczęszczały kiedyś do jednej szkoły dla pielęgniarek. Wanda, Dorota, Hanka i Wiktoria, kobiety już dojrzałe, nadal mogą liczyć wzajemnie na siebie. Na radę, na wsparcie, pomoc. Często ich potrzebują. Źródła życiowych kłopotów są różne: zły los, niefortunny przypadek, własne słabości, a przede wszystkim mężczyźni.
Młoda i ambitna reżyserka Beata, która ukończyła szkołę filmową z wyróżnieniem, na zamówienie TVP realizuje swój pierwszy film dokumentalny. Ma za zadanie „przybliżyć widzom postać księdza Jerzego Popiełuszki, a jednocześnie pokazać, że komunizm był systemem zła”. Zbieranie informacji Beata rozpoczyna od wizyty u proboszcza parafii p. w. św. Stanisława Kostki. Pracując nad dokumentem wraz ekipą filmową: operatorem, dźwiękowcem i montażystką, Beata poznaje wciąż nowe fakty z życia bohatera swojego filmu. Spotyka się ze świadkami tamtych wydarzeń: przyjaciółmi ks. Popiełuszki i ludźmi, którzy reprezentowali aparat represji. Odbywa rozmowy m. in. z ks. Sochoniem, profesorem teologii, wieloletnim przyjacielem bohatera, z ks. Małkowskim, ks. Kośnikiem, Karolem Szadurskim, Joanną Sokół, Anną Szaniawską, Stefanem Bratkowskim, mecenasem Janem Olszewskim. Prowadzi również trudne rozmowy z byłymi pracownikami SB, którzy nie zawsze godzą się na zdjęcia przed kamerą, raczej informują reżyserkę, bez podania źródeł, o swojej wiedzy na ten temat. Kolejny krok to wizyta w archiwum Instytutu Pamięci Narodowej, gdzie znajdują się wszystkie materiały dotyczące ks. Popiełuszki. Wiedza Beaty na temat życia i posługi księdza Jerzego Popiełuszki jest coraz większa, a sama postać wielkiego Polaka coraz bliższa. Odnajduje uniwersalne wartości w tym, co głosił i za co zginął. Poznanie trudnej prawdy o księdzu Jerzym zmienia też życie samej bohaterki, dojrzewającej do bardziej świadomych wyborów.