Filmy rozmowa telefoniczna, nieliniowa oś czasu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rozmowa telefoniczna, nieliniowa oś czasu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mort i Sue to amerykańskie małżeństwo, które przybywa na festiwal filmowy w San Sebastian w Hiszpanii. On jest byłym wykładowcą filmoznawstwa, a ona specjalistką od reklamy pracującą dla młodego i obiecującego reżysera Philippe. Mort szybko zauważa, że Sue jest zafascynowana swoim podopiecznym oraz że to zainteresowanie wykracza poza czysto zawodowe ramy. W ich małżeńskiej relacji pojawia się kryzys. Pewnego dnia Mort trafia na wizytę do pięknej lekarki, która podziela jego zainteresowania i spojrzenie na świat. Nowopoznana kobieta również tkwi w trudnym związku – jej mąż jest malarzem o bardzo porywczym temperamencie. Czy za sprawą nowej znajomości Mort odnajdzie nadzieję i optymistycznie spojrzy w przyszłość? W życiu, jak w kinie – wszystko jest możliwe!

Lato '85

6,0
5,9
Latem 1985 roku w Normandii 16-letni Alexis (Félix Lefebvre), podczas podróży morskiej, został bohatersko uratowany przed utonięciem przez 18-letniego Davida (Benjamin Voisin). Alexis właśnie poznał przyjaciela swoich marzeń. Ale czy ten sen będzie trwał dłużej niż lato?
Kobieta zniknęła. Dzień po burzy śnieżnej jej samochód znajduje się na drodze, która wspina się na płaskowyż, gdzie znajdują się farmy małej wioski. Żandarmi nie mają śladu, pięć osób jest powiązanych z tym zniknięciem. Każdy ma swój sekret, ale nikt nie wątpi, że ta historia zaczęła się daleko od tej góry porwanej przez zimowe wiatry, na innym kontynencie, gdzie pali się słońce i gdzie bieda nie przeszkadza w chęci dyktowania swojego prawa.


Judy

6,5
6,2
Judy Garland, cudowne dziecko sceny i wielkiego ekranu, dziewczyna, która podbiła serca światowej publiczności dzięki niewinnej urodzie, niezwykłemu głosowi i szczególnej charyzmie. Wraz z wielkim sukcesem przyszła samotność, nieszczęśliwe miłości, cztery burzliwe małżeństwa, a z czasem coraz mniejsze zainteresowanie publiczności, gorsze kontrakty, chałtury. W tym właśnie momencie życia poznajemy Judy Garland w filmie Ruperta Goolda. Zmęczona życiem artystka, której największym pragnieniem jest zapewnienie spokojnego bytu swoim ukochanym dzieciom. Żyjąca marzeniami kobieta, która pogodziła się prawie z faktem, że najlepsze już za nią. I wtedy pojawia się niezwykła propozycja. Okazuje się, że w Londynie, Judy Garland wciąż jest wielką gwiazdą, a publiczność pragnie oglądać ją na najlepszych scenach. Czy Judy jest wciąż gotowa na kolejny skok w nieznane? Czy aby zapewnić szczęście dzieciom, zdecyduje się zostawić je na długie miesiące? Czy tajemniczy młody mężczyzna, może być tym na którego czekała całe życie?
Oficer US - Navy zakochał się ze wzajemnością w przyjaciółce swego zwierzchnika, który zabija ją pod wpływem wściekłości. Śledztwo podąża mylnym tropem. Trwają intensywne poszukiwania rzekomego mordercy w wielkim budynku Pentagonu.
Syn skromnego urzędnika bankowego zostaje porwany przez kidnaperów: "Szwajcara" (Jean-Louis Trintignant) i Charlota (Charles Gérard). Za uwolnienie dziecka żądają okupu miliona dolarów. Plan udaje się dzięki wspólnikowi, który pracuje w banku. Jednak banknoty mają oznaczone serie. Aby nie wpaść w ręce policji na jakiś czas muszą wstrzymać się z wydawaniem pieniędzy.
Pierre (Michel Piccoli), czterdziestoletni architekt, jest ofiarą wypadku drogowego, prowadząc Alfę Romeo. Wyrzucony z płonącego pojazdu, śmiertelnie ranny i w śpiączce, na poboczu drogi, pamięta swoją niedawną przeszłość, w szczególności dwie ważne w jego życiu kobiety: jego żonę Catherine (Lea Massari), z którą jest w separacji i z którą ma syna, i Hélène (Romy Schneider), z którą jest w romantycznym związku. Powraca do życia w krótkich odstępach czasu, a następnie zdaje sobie sprawę ze znaczenia tych wielu małych rzeczy istnienia, „rzeczy życia”, tych radości i smutków, które składają się na szczęście całego życia.
Portret kobiety zmartwionej powrotem miłości do młodości, która popycha ją do pośpiesznego wyjazdu z Paryża na wieś. Joan Verra (Isabelle Huppert) musi wrócić do ostatnich 40 lat swojego życia. Komponuje fragmentaryczny i romantyczny obraz swojej egzystencji. Jej syn, Nathan (Swann Arlaud), nagle wrócił z Montrealu i towarzyszy jej w tej wewnętrznej podróży - wyzwalającej odysei, ale bez powrotu. Wszyscy opowiadamy sobie historie.
Aude (Soko) i Benjamin (Noémie Merlant) kochają się i mieszkają razem od 6 lat. Aude cierpi z powodu niemożności posiadania dziecka, więc Benjamin postanawia, że ​​je urodzi.
Rok 1992. Okres wakacyjny. Statystyki są nieubłagane, to w lipcu i sierpniu występuje największy popyt na rozwód. Jest to również czas, kiedy jest najwięcej samobójstw. Trzech mężczyzn, trochę zagubionych, Lino (Vincent Lindon), Jacques (Jacques Gamblin) i Henri (Gérard Darmon), zostaje aresztowanych za różne nadużycia. Będą bronieni przez młodą prawniczkę, Marie (Marie-Sophie L.). By przygotować się do rozprawy prawniczka musi opuścić letni wypoczynek z mężem Fabricem (Fabrice Luchini), genialnym prawnikiem i kilkoma przyjaciółmi: Francisem (Francis Huster), sędzią w Lyonie i jego żoną Alessandrą (Alessandra Martines). Francis jest kochankiem Marie i oboje decydują się rzucić swoich współmałżonków w swoje ramiona. Ale Alessandra jest namiętnie zakochana w swoim mężu i nie wybacza mu zdrady. Uff! To dopiero początek!
Słowa kluczowe

Proszę czekać…