Filmy rozmowa telefoniczna, posterunek policji

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rozmowa telefoniczna, posterunek policji. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Opowieść o więzi między dwiema kobietami i odkupieniu za popełniony przed laty występek rozgrywa się w stosunkowo niedawnych, burzliwych czasach, kiedy mieszkańcy Sudanu Południowego walczyli o regionalną autonomię od rządzącej arabskiej Północy. Po tragicznej śmierci męża młoda Julia i jej synek Daniel lądują na ulicy, aż zostają przygarnięci przez Monę, dobrze sytuowaną byłą piosenkarkę. Służąca i półsierota zostają stopniowo zaakceptowani jako członkowie rodziny, a Mona i Julia stają się nierozłącznymi powiernicami. Nawet szokujące wydarzenie z odległej przeszłości, o którym wie tylko jedna z nich, wydaje się całkowicie zapomniane.
Przeniesiony do szpitala psychiatrycznego Gassot (Fabio Testi), zatwardziały zabójca, bardzo zręcznie ucieka i przy pomocy brata – specjalisty od fałszywych filmów pornograficznych – ucieka do Marsylii z nadzieją wyjazdu za granicę. Spotyka młodą damę mało cnotliwą Gerdę (Uschi Glas), w której się zakochuje. Oddziela ją od jej „obrońców”, mordując ich na zimno. Ponieważ wyjazd okazał się niemożliwy, Gassot wrócił do Paryża. Inspektor Le Guen (Jean Gabin), uparty Bretończyk, ma osobistą koncepcję swojej pracy, której nie podziela nowy szef BBN, pasjonat komputerów. Le Guen, otoczony przez swoją wierną kompanię, w zbyt rzucających się w oczy kostiumach i zamaskowanym towarzystwie, podąża za Gassotem... tropem trupów, które z radością zasiewa na swojej drodze. Jednak Le Guen stopniowo udaje się odizolować zabójcę, biorąc wszystkich jego sojuszników i ustawiając przeciwko niemu specjalne środki. Wreszcie, otoczony wczesnym rankiem w centrum wsi przez policję, Gassot, któremu pozostała wierna tylko Gerda, popełnia samobójstwo.
Pierre Feuillebois (Clovis Cornillac) jest po czterdziestce. Ten miłośnik pszczół i hibiskusa od zawsze żył „odcięty od świata”, chroniony przez rodziców. Po śmierci tego ostatniego uświadamia sobie, że nie byli jego biologicznymi rodzicami. W poszukiwaniu odpowiedzi na temat swojego pochodzenia poznaje piękną Annę Lorenzi (Alice Pol). Jest uwiedziona i wzruszona przez tego nietypowego mężczyznę. To wtedy Pierre zaczyna tracić kolory, stając się kolejno żółtawy, czarno-biały i niewidzialny.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…