Filmy kgb, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kgb, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Serialowa adaptacja szpiegowskich powieści Vincenta V. Severskiego. Mocno osadzony we współczesnych realiach polskich służb specjalnych, w którym osobiste porachunki, zadawnione rany i polityczne ambicje splatają się w pełnej napięcia akcji w Warszawie, Stambule, Sztokholmie oraz Mińsku
Chuck Barris, twórca programów dla niewybrednych widzów, ma sekret: jest zatrudnionym przez CIA zabójcą likwidującym zwycięzców teleturnieju w drodze na wygrane wakacje.

Atomic Blonde

6,3
6,9
Gdy kolejny szpieg zostaje zamordowany, agentka MI6, Lorraine Broughton (Charlize Theron), musi odszukać zaginioną listę podwójnych agentów, odkryć zdrajcę i spróbować ujść z życiem.


Czarnobyl

8,4
9,2
28 kwietnia 1986 roku w elektrowni jądrowej w Czarnobylu na Ukrainie, na terenie ówczesnego ZSRR, doszło do ogromnej eksplozji. Uwolniona podczas wybuchu chmura radioaktywna spowodowała skażenie promieniotwórcze na terenie Białorusi, Rosji, Ukrainy i rozprzestrzeniła się po całej Europie, w tym w Polsce, Skandynawii, Europie Środkowej i Zachodniej.
Do szpitala, w bardzo ciężkim stanie, trafia młoda dziewczyna w ciąży. Niestety lekarzom nie udaje się utrzymać jej przy życiu, jednak ratują dziecko. Młoda położna, Anna, znajduje przy niej jedynie pamiętnik zapisany w języku rosyjskim. Chcąc odnaleźć rodzinę dziewczyny, której mogłaby przekazać niemowlę postanawia go przetłumaczyć. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że zostanie wciągnięta w świat rosyjskiej mafii...

Monachium

7,3
Agent Mossadu próbuje wyśledzić palestyńskich terrorystów, którzy zabili grupę izraelskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w 1972 r.
Oficer US - Navy zakochał się ze wzajemnością w przyjaciółce swego zwierzchnika, który zabija ją pod wpływem wściekłości. Śledztwo podąża mylnym tropem. Trwają intensywne poszukiwania rzekomego mordercy w wielkim budynku Pentagonu.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…