Filmy konfesjonał, koń

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje konfesjonał, koń. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.

Duchy Inisherin

7,2
8,3
Wytwórnia Searchlight Pictures przedstawia film Martina McDonagha, który w podwójnej roli scenarzysty i reżysera opowiada nieszablonową historię o przyjaźni. Pádraica (Colin Farrell) i Colma (Brendan Gleeson), sąsiadów z małego miasteczka, od zawsze łączyła bliska znajomość, ale gdy jeden z nich nagle ją kończy, poważne konsekwencje czekają ich obu. Colm niespodziewanie żąda, by Pádraic więcej z nim nie rozmawiał. Za każde złamanie ultimatum grozi, że odetnie sobie jeden palec. Osłupiały przyjaciel stara się jednak odbudować ich relację. Olśniewające zdjęcia i znakomita obsada Duchów Inisherin tworzą wyjątkową historię osadzoną w latach 20. XX wieku podczas irlandzkiej wojny domowej.
Rzym, rok 1492. Centrum chrześcijańskiego świata. Stolica Piotrowa. Biskupi Rzymu wynoszą i obalają królów, decydują o losach imperiów. Kościół toczy korupcja, a Innocenty VIII umiera. Jego miejsce na Tronie Piotrowym chce zająć wielu… Rodzina Borgiów to złożona, wielowątkowa opowieść o jednej z najbardziej kontrowersyjnych rodzin w historii. Jeremy Irons, zdobywca Oscara, wcielił się w rolę Rodriga Borgii, który, dzięki swej przebiegłości i bezwzględności, stał się najpotężniejszym człowiekiem w renesansowej Italii. Uprawiał symonię, angażował Kościół w liczne rozgrywki polityczne, mordował i zastraszał.


Drobny przestępca handlujący biletami pragnie zbić majątek na wizycie papieża w Nowym Jorku. W mieście pojawia się konkurencyjna banda z Florydy. Do tego wszystkiego dochodzą kłopoty osobiste - ukochana dziewczyna decyduje się na rozstanie.
Wypalony reżyser filmowy, nie ma już weny aby nakręcić kolejny film. Ucieka w świat fantazji przed przytłaczającym go otoczeniem.
Historia o niesprawiedliwości społecznej. Monumentalna kronika konfliktów chłopów z właścicielami ziemskimi na początku XX wieku we Włoszech. Dochodzi do konfrontacji między młodym wieśniakiem a pierworodnym synem miejscowego dziedzica.
Ekranizacja uhonorowanych Nagrodą Pulitzera wspomnień Franka McCourta, urodzonego w biedzie Brooklynu lat 30-stych chłopaka, dorastającego w irlandzkich slumsach. Jest to tragiczna historia losów jego rodziny, skazanej na tułaczkę, walkę o byt, głód i cierpienie. Dorosły już Frank opowiada o swych doświadczeniach z dzieciństwa i rozpaczliwych zmaganiach by wrócić do Ameryki i zacząć nowe życie.
Trzy krótkie adaptacje opowiadań Edgara Allena Poe. Każde z opowiadań zostało wyreżyserowane przez innego reżysera. 1. Metzengerstein - W średniowieczu. Hrabina Metzengerstein (Jane Fonda), która prowadzi życie w rozpuście, zakochuje się w swoim kuzynie baronie Wilhelmie (Peter Fonda), ale ten tylko pasjonuje się końmi, gardzi nią. Po pewnym czasie stajnie zostają podpalone. Wilhelm umiera w płomieniach próbując ratować swoje konie. Jednemu z nich uda się uciec. Zafascynowana tym zwierzęciem, w którym widzi wcielenie jej kuzyna, zakochuje się w koniu, który doprowadzi do jej śmierci. 2. William Wilson - We Włoszech, William Wilson (Alain Delon), austriacki despotyczny oficer, wyznaje swojemu księdzu spowiednikowi swoje niegodziwości. Jest prześladowany przez swojego sobowtóra, który przychodzi do niego za każdym razem, gdy popełnia jakiś niegodny czyn. Chcąc poznać przyczynę tego gra w karty z piękną Giuseppiną (Brigitte Bardot). Popełnia samobójstwo po tym, jak dźgnie szablą swojego dubleta. 3. Toby Dammit - Brytyjski aktor Toby Dammit (Terence Stamp) przyjeżdża do Rzymu na projekt filmowy "pierwszy katolicki western". Z okazji tego wydarzenia organizowany jest wieczór medialny. Alkoholik, narkoman, myśli tylko o Ferrari, które obiecali mu producenci. Ale ma obsesję na punkcie wizji blondynki z czerwonym balonem. Po wyjściu z kina znajdzie śmierć za kierownicą swojego samochodu, bo chce dołączyć do dziewczyny.

Amarcord

7,4
Zagadkowy tytuł oznaczający w dialekcie romańskim "pamiętam" znakomicie oddaje poetykę i nastrój tego obrazu. Jest to opowieść o jednym z miasteczek włoskiej prowincji w latach 1930 - 35, kiedy to największy wpływ na sytuację ówczesnych Włoch wywierał kościół i ideologia faszystowska. Przede wszystkim jest to jednak historia mieszkańców włoskiej prowincji - ludzi, których życie upływa obok głównych nurtów życia politycznego i społecznego. Jest to historia leniwego, zamkniętego w sobie, nieprzeniknionego życia włoskiej prowincji, historia obijactwa, mizernych uczuć, śmiesznych po trosze aspiracji i pragnień - mówił o swym filmie Fellini. Reżyser jest daleki od idealizowania wspomnień z dzieciństwa. Jego film jest w równej mierze krytyczny co szyderczy. A mimo to z każdego kadru przebija wzruszenie i czułość wobec spraw i ludzi tamtego świata. Wobec wspomnień, których okruchy uwiecznione zostały z niezwykłą siłą artystycznej wizji.
Świeżo wyświęcony ksiądz, 24 - letni ojciec Amaro zostaje wysłany do małego parafialnego kościółka w Los Reyes w Meksyku, by asystować ojcu Benito. Tuż po przybyciu do miasteczka ojciec Amaro poznaje 16 - letnią piękną Amelię, której religijna dewocja wkrótce niesamowicie oczaruje księdza. Amelia okaże wdać się w swoją matkę Sanjuanerę, która przez wiele lat utrzymywała romans z ojcem Benitem. Amaro wkrótce odkryje, że korupcja jest starą praktyką w kościele w Los Reyes. Ojciec Benito przez długi czas otrzymywał wsparcie finansowe na budowę nowego szpitala od narkotykowego bossa. Inny ksiądz z diecezji - Natalio jest podejrzany o spiskowanie z bojówką z gór. W międzyczasie pomiędzy ojcem Amaro a Amelią rozkwita uczucie, które przekształca się w pasjonujący seksualny związek. Z czasem, sprawy w małej społeczności stają się coraz bardziej skomplikowane, a ojciec Amaro wpada w opresję. Rozdarty pomiędzy boskością i cielesnością, prawością i niesprawiedliwością, ojciec Amaro jest zmuszony zebrać siły, by wybrać życie, które chce wieść.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…