Filmy czynsz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje czynsz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kuzyni Craig i Day Day wyprowadzili się w końcu z domów swoich rodziców i zamieszkali wspólnie w wynajętym mieszkaniu. Obaj rozpoczęli także pracę w pewnej agencji ochroniarskiej.
Anaïs (Anaïs Demoustier) ma trzydzieści lat i jest spłukana. Ma kochanka, którego już nie pokocha. Spotyka Daniela (Denis Podalydès), który od razu ją zadowala. Ale Daniel mieszka z Émilie (Valeria Bruni Tedeschi), którą Anaïs również lubi. To historia młodej kobiety, która jest niespokojna. I to też jest historia wielkiego pragnienia.
Don i Peter ukrywają się przed właścicielką mieszkania, której zalegają z czynszem. Gdy na ekranie telewizora niespodziewanie pojawia się postać medialnego szarlatana Fabiana, który twierdzi, że wcielając w życie trzy proste zasady można odmienić swój los, przyjaciele bez chwili wahania decydują się z nim spotkać. Kierowani przekonaniem, że wprowadzone w życie rady mistrza pozwolą im co najmniej spłacić czynsz, bohaterowie zaczynają szerzyć metody Fabiana wśród spragnionych odmiany i złaknionych szczęścia Amerykanów.


Grupa pechowych robotników łączy swoje umiejętności, aby stworzyć komunę w stylu Edwarda Gallafenta.
28-letni Tom prowadzi życie, które można określić mianem przestępczego. Idzie tym samym w ślady ojca, który dorobił się na nieczystych transakcjach nieruchomościami. Pewnego dnia przypadkowe spotkanie skłania go do rozpoczęcia nauki gry na fortepianie (jego matka była pianistką). Tom przeczuwa, że być może to jego ostatnia okazja wzięcia życia we własne ręce.
Dean Singer ma nieuleczalne stadium raka i zamierza spędzić ostatnie dni swojego życia opiekując się jako wolontariusz 15-letnim Louisem "Zig Zag" Fletcherem. Załatwia autystycznemu chłopcu pracę jako pomywacz w restauracji pana "Ropucha" Waltersa. Okrutny ojciec Louisa zmusza go do płacenia czynszu za mieszkanie, więc nasz bohater kradnie pieniądze z sejfu szefa...
Dwie lesbijki, młoda i ładna Jackie (Katie Jordan) oraz starsza od niej Olivia (Erin Brown) wynajmują mieszkanie. Gospodarz (Joey Smack) okazuje się być psychopatycznym podglądaczem. W zamian za czynsz zaczyna od dwóch kobiet żądać wyrafinowanych fantazji seksualnych. Jackie zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra robi się niebezpieczna.

Kochaś

7,0
Randy Bodek studiuje w college'u. Kiedy ojciec odmawia mu finansowania dalszej nauki, zostaje zmuszony do podjęcia pracy jako roznosiciel pizzy w Beverly Hills. Pewnego dnia poznaje uroczą i bogatą Alex Barnett i zostaje jej płatnym kochankiem. Wkrótce jego sytuacja finansowa się zmienia, gdyż Alex poleca go swoim przyjaciółkom...
Melodramat osadzony w realiach I wojny światowej, opowiadający o tragicznej miłości młodej Amerykanki (Mae Clarke) i brytyjskiego oficera (Douglass Montgomery). Ich romans, kwitnący w cieniu wojennych zagrożeń, zostaje wystawiony na ciężką próbę, prowadząc do dramatycznych konsekwencji. Pierwsza z dwóch adoptacja popularnej sztuki teatralnej Most Waterloo napisanej przez Roberta E. Sherwood.
Film i telewizja odgrywają istotną rolę w twórczości Demirkubuza. Jego bohaterowie często bywają uzależnieni od ruchomych obrazów. Szukają w nich ucieczki od rzeczywistości albo wzorców potrzebnych do jej kształtowania. İsa jest w tej twórczości przypadkiem szczególnym – dorabia jako statysta przy produkcji tanich seriali. W życiu codziennym jest nieudacznikiem, który żyje w obskurnej norze, zalega z czynszem, a w dodatku ma niejasne porachunki z mafią. Rozdygotany, niezdolny do świadomego działania, rozpaczliwie chciałby coś znaczyć. Z pistoletem w dłoni i głową pełną scenariuszy filmowych próbuje odgrywać rozmaite role. Pewnego dnia na jego drodze staje Meryem – piękna, maltretowana przez męża sąsiadka. W galerii przegranych bohaterów Demirkubuza İsa to jeden z typów najbardziej żałosnych, to bezwolna ofiara manipulacji. W Üçüncü sayfa oglądamy ludzi na samym dnie ich człowieczeństwa, gnanych instynktem przetrwania. Na ile jesteśmy w stanie zrozumieć człowieka poprzez jego miejsce w strukturze społecznej? – zastanawiał się reżyser, zachęcając do możliwie obiektywnej, pozbawionej etykietowania oceny bohaterów.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…