Filmy samobójstwo, śmierć, śledztwo, kalifornia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, śmierć, śledztwo, kalifornia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Angol

6,4
"Angol" jest opowieścią o twardym Angliku (Terence Stamp), byłym przestępcy, który przyjeżdża do Ameryki by pomścić śmierć swojej córki. Wyjeżdżając z Londynu, pierwszy raz po prawie dziesięciu latach za kratkami, nie jest w stanie zrozumieć ani miejsca, ani czasu. Mimo to, jedzie do Los Angeles, aby dokładnie wyjaśnić co spotkało jego ukochaną Jenny, która zmarła w niewyjaśnionych okolicznościach, jak podaje notatka, którą otrzymał jeszcze w więzieniu od jednej z jej przyjaciółek. Na miejscu wdaje się w konflikt z Valentinem (Peter Fonda) i armią brutalnych kryminalistów mając nadzieję na znalezienie wskazówek i odkrycie co się naprawdę zdarzyło. Pobity prawie na śmierć, wyrzucony z budynku, ścigany przez prześladowców na niebezpiecznej górskiej drodze, po dojściu do siebie Anglik postanawia się zemścić.
Adaptacja, opartej na faktach, powieści Jamesa Ellroya (autora "Tajemnic Los Angeles"), której akcja rozgrywa się pod koniec lat czterdziestych w Mieście Aniołów. Bohaterami filmu są dwaj policjanci, Bucky Bleichert (Josh Hartnett) i jego partner, Lee Blanchard (Aaron Eckhart), ścigający zabójcę początkującej aktorki, Elizabeth Short. Wkrótce Bucky odkrywa, że jego dziewczyna miała pewne powiązania z ofiarą. Śledztwo ujawnia korupcję i spisek w policyjnych kręgach...

Gorączka

8,2
Nakręcony w Los Angeles film skupia uwagę na dwóch antagonizujących ze sobą postaciach: przestępcy dokonującym zuchwałych i misternie zaplanowanych napadów – Neilu McCauleyu (Robert De Niro) – oraz nie mniej intensywnie kroczącej przez życie osobowości, choć pojmującej porządek tego świata z punktu widzenia stróża prawa – przebiegłym i wytrawnym oficerze z wydziału do spraw zabójstw policji Los Angeles – Vincencie Hanna (Al Pacino).


George Reeves (Ben Affleck) umiera w swoim domu na wzgórzach Hollywood 16 czerwca 1959 roku. Trafiony kulą gwiazdor pozostawia po sobie narzeczoną - Leonore Lemmon (Robin Tunney) oraz zszokowanych jego nagłą śmiercią fanów. Policja orzeka, że popełnił samobójstwo i zamyka sprawę. Jednak nieutulona w żalu matka, Helen Bessolo (Lois Smith), nie chce pozwolić, by zagadkowe okoliczności tej tragedii pozostały niewyjaśnione. Wynajmuje prywatnego detektywa, Louisa Simo (Adrien Brody), który znajduje ślad - boć może klucz do zagadki. Reeves miał bowiem romans z Toni Mannix (Diane Lane), żoną jednego z szefów studia MGM, Eddiego Mannixa (Bob Hoskins). Jednak w Hollywood prawda i sprawiedliwość to rzadkość. Simo prowadzi niebezpieczne i pełne niespodzianek śledztwo, które zaczyna mieć ogromny wpływ na jego życie prywatne. Dowiaduje się także sporo o samym Reevesie.
Matka 15-letniej Vanessy jest prostytutką, a ojczym molestuje ją seksualnie. W końcu rodzice dziewczyny trafiają do więzienia. Władze chcą wysłać ją do przytułku dla trudnej młodzieży. Vanessa jednak ma inne plany. Kradnie samochód i uzbrojona w pistolet wyrusza w długą podróż, by zamieszkać z babcią, której zresztą nigdy nie widziała. Po drodze jej auto psuje się na autostradzie, a dziewczyna zabiera się w dalszą drogę z przypadkowym kierowcą – Bobem Wolvertonem, który podaje się za psychologa pomagającego młodzieży z trudnych środowisk…

Babel

7,5
Wieża Babel runęła. Podobnie rozpada się życie osób, których losy są nam pokazane. Mimo, iż ludzie ci żyją w różnych częściach świata jest on przecież "globalną wioską", w której wszyscy mieszkamy. Bohaterów filmu łączy karabin, który będzie głównym zarzewiem konfliktów.
Earl Brooks to dobrze prosperujący człowiek interesu, hojny filantrop, kochający ojciec i oddany mąż. Z pozoru nienaganny. Ale pan Brooks ma sekret - jest żądnym krwi seryjnym mordercą, przy tym tak sprytnym, że nikt go o to nie podejrzewa. Przeciwnie - winą obciąża swoje zdeprawowane alter ego, Marshalla. Brooks ulega pragnieniu zamordowania kolejnej ofiary, ale tym razem zbrodnia ma świadka - fotografa amatora. Brooks wpada w sidła przypadkowego świadka, a równocześnie depcze mu po piętach nieustępliwa pani detektyw, Tracy Atwood. Czy Brooksowi uda się przechytrzyć swoich przeciwników i nadal ukrywać swoją podwójną osobowość przed żoną i córką, czy też jego tożsamość zostanie ujawniona?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…