KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

reklamacja Wiwy 128 7
kilkujadek

Kupiłem w Carrefour wiwke i po miesiącu filmy się zacinały . Oddałem wiwke do naprawy do sklepu , i pani napisała na reklamacji że trzeba czekać od 14 – 28 dni . Przyszedłem po 28 aż dniach a wiwki niema ? Pani grzecznie powiedziała że 28 dni roboczych ? a ja mówie że sklep jest czynny w soboty i niedziele też i nie mogłem się dogadać z nią i z nikim wyższym stanowiskiem bo notabene wszyscy są na urlopach !!! Federacja Konsumentów jasno się określa że okres gwarancyjny nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych !!! Czy Carrefour może mieć własny regulamin ? Jeżeli mam racje Ja i powinni mi oddać sprzęt po 14 dniach roboczych czy mogę się starać o jakąś rekompensate ????

besson

problem tkwi gdzie indziej nasz kochany ustawodawca zapomniał wpisać do ustawy terminu w jakim musi ci sklep zwrócić nowy produkt bo taki na 100% dostaniesz ale mozesz poczekać, nawet miesiac, dwa

adamd

Na przyszlosc, W kerfurze podbij gwarancje ale sama gwarancje realizuj przez firme proabit. W koncu maja wygodny system gwarancyjny Door to door.

besson

polecam Wam przeczytanie kartki przy punkcie obsługi klienta w Saturnie: wymienić można towar w przeciąg 7 dni na inny pod warunkiem okazania dowodu zakupu, niewypisanej i niepodbitej gwarancji etc tak więc w żadnym przypadku nie podbijajcie gwarancji. Najwazniejszy jest dowód zakupu bo to na jego podstawie sprzedawca musi Wam podbić gwarancję nawet po miesiącu.
Pozdr Bess

kilkujadek

A więc było to tak że czekałem 26 dni roboczych i przyszła sobie wiwka i bło napisane że optyka wymieniona i wszystko ok. Zachodzę do domciu a tu nic nie chodzi nawet te które wcześniej śmigały. Z tyłu patrzę a tam nawet pląba nie zerwana w….em się i zaniosłem ją z powrotem i dostałem po 20 dniach roboczych ( dołączyłem płytę swoją ) otrzymałem ale teraz wymienili napęd . Ale teraz śmiga wszystko ! PZDR

SOBIESKI

WITAJ MIALEM PODOBNą SYTUACJE W LUBLINIE W REALU TYLKO ZECZ POLEGALA NA TYM IZ SERWIS NIE MóGł SIE DOGADAC Z SERWISEM KTóRY NAPRAWIA I PO 3 TYG ZNACZY 21 DNI ROBOCZYCH MOJ SPRZET BYL NADAL W LBN A NIE GDZIES TAM W POLSCE ONI NIE WYWIAZALI SIE Z UMOWY MIEDZY MNA A NIMI ZAZADAłEM ZWROTU KASY COS KRECILI ZE KIEROWNIKA NIE MA CZY COS (CHCIELI MNIE ZBYC ABYM CZEKAł) ALE JA KATEGORYCZNIE ZAZADłEM ZWROTU I NIE MIELI INNEGO WYJSCIA ODDALI (HODZIłO O GłOSNIKI 5.1 DO KINA DOM./KOMPA MANTY) DOłOZYLEM 100 I KUPIłEM CREATIVE P 580 łOJI ZE łOJ POLECAM MAM 2 LATA I NIC SIE NIE DZIEJE NO TO TYLE W TEMACIE (I NIE) POZDRAWIAM UDANYCH WALK Z SERWISAMI JA TO KOCHAM WCZESNIEJ SIE ZAWSZE PRZYGOTOWUJE JAKIE MAM PRAWA A JAKIE ONI I JAKIE OBOWIąZKI A ICH KREW ZALEWA

White

A mój problem polega na tym żę nie wiem wogule gdzie mam sie zwrócić w sprawie reklamacji zamówiłem Korr’a przez internet na tej stronie gdyby mi mógł ktoś jakoś pomóc gg 2144436

damagemax

Korr, belwood czy wiwa maja jednego dystrybutora: firme Proabit z warszawy. Realizacja gwarancji zalezy od ustalen wpisanyc hw gwarancji i instrukcji: np wiwa ma door2door za pomoca wybranej firmy kurierskiej za darmo. Zreszta korr: full info: http://korr.pl/ zakladka serwis np.

> SOBIESKI o 2006-09-28 02:02:03 napisał:
>
> WITAJ MIALEM PODOBNą SYTUACJE W LUBLINIE W REALU TYLKO ZECZ POLEGALA NA TYM IZ
> SERWIS NIE MóGł SIE DOGADAC Z SERWISEM KTóRY NAPRAWIA I PO 3 TYG ZNACZY 21
> DNI ROBOCZYCH MOJ SPRZET BYL NADAL W LBN A NIE GDZIES TAM W POLSCE ONI NIE
> WYWIAZALI SIE Z UMOWY MIEDZY MNA A NIMI ZAZADAłEM ZWROTU KASY COS KRECILI ZE
> KIEROWNIKA NIE MA CZY COS (CHCIELI MNIE ZBYC ABYM CZEKAł) ALE JA KATEGORYCZNIE
> ZAZADłEM ZWROTU I NIE MIELI INNEGO WYJSCIA ODDALI (HODZIłO O GłOSNIKI 5.1 DO

a co to ma wspólnego z Wiwa? Tutaj wysyłasz kurierem wiwe albo przywozisz ja do wawy. Jezeli nie mineło 7 dni od zakupu i masz nie podbita gwarancje oraz rachunek! to powinni ci wymienic sprzet od ręki w sklepie którym kupiłes. Oczywiscie najchetniej robią to duze supermarkety, małe sklepiki oleją cie cieplym moczem bo nie chce im sie wysylac uszkodzonych egzemplarzy i zwalaja to na kupujacego. Jak nie to serwis kurierem Opek lub wizyta w wawie w Proabicie. Jezeli ktos mieszka w okolicach wawy i bywa tutaj to polecam wizyte osobistą jak juz nie mozna oddac do sklepu.
Przypominam iz to sa TANIE odtwarzacze i maja prawo sie psuc lub byc zepsute od początku… Nalezy po prostu przebrac na stercie najmniej uszkodzone pudelko, sprawdzic w domu i jak cos nie dziala odniesc do sklepu tego samego dnia i wziasc inny egzemplarz. Proste?

Proszę czekać…