KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

Dylemat Wiwa 128U czy Wiwa 238USB - co z portem USB. 23
Lioness

Witam,
przejrzałam ciut posty w tym temacie i dalej nie wiem co wybrać.
Czy starszy model Wiwa 128 U ma port USB czyy nie, bo jakoś tego nie mogłam sie dokopac w Waszych postach.
A po drugie czy port USB w nowszym modelu Wiwa 238USB obsuguje USB 1.1 czy USB 2.0 czy też oba?
A jeśli podłączę zewnętrzy dysk twardy to ma być FAT (Winda 98) czy już format dla XP’eka ?

Dziękuje za wskazówki,licząc na wyrozumiałość.
Lioness

PS Jestem tu nowicjuszką

Neo10

wiwa 128u to najnowszy model jeszcze trudny do zdobycia niema go nawet na stronie producenta ;]

stary model to wiwa 128 i ona nie ma usb ;]

co do usb to chyba powinno byc usb 2.0

a system plikow mysle ze raczej tylko fat bo ntfs obsluguje tylko winxp ;] choc dokladnie niewiem bo dopiero przymiezam sie do sprzedania starej 128 i zamiany na 128usb ;]

Lioness

Witam,
Weszłam na Allegro, fima pogwarszawaska MegiaGo sprzedaje ów *Wiwa 128 U *sprzęt wiec już zgłupiałam.
cena niczego sobie
170 zł- jeszcze można przeżyć.
Tylko iz wołabym w sklepie a nie kupować kona w worku.
Poczekam chwilkę aż bedzie można kupić w FDB.pl, bo mozna odebrac sprzet wlasnorecznie, bo poczcie polskiej nie ufam- bo często rzucają przesyłkami, co nie jest najlepsze przy kupnie tego sprzętu.

Lioness

Neo10

no tak jak zreszta napisałem wiwa 128u to absolutna nowosc ;] ktora proabit powoli dopiero rozprowadza juz po sprzedawcach i wlasnie np w mediago mozna ja juz nabyc, mailowalem wczoraj znimi i maja je takze mozna do nich wpasc potestowac i nawet kupic ;P

salon maja na:
UL. WARSZAWSKA 58C LOKAL 30
CENTRUM HANDLOWE GAWRA

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=2182096 ;)