KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

Wiwa 128U jakie wyjście najlepsze do TV 7
rychtyk

Witam wszystkich, jestem tu nowy i jestem laikiem, tak jak w temacie niewiem zabardzo którym kablem najlepiej podłaczyć wiwe 128U do mojego telewizora Samsung 100MHz żeby otrzymać jak najlepsza jakość obrazu, SCART (Euro) czy S-VIDEO?
Wiwa jest w drodze do mnie i chyba w komplecie bedzie posiadała kabel s-video, ale jeśli kabel Euro jest lepszy to czym się kierować przy jego zakupie bo widziałem podobnie wyglądające kable w róznych cenach.
Pozdrawiam

damagemax

S-video zdecydowanie daje najlepsza jakosc, potem jest scart/euro , odrobine gorsza jakosc, za to wygodne bo fonia leci tym samym gniazdkiem do glosników w tv, na koncu jest zwykle video, najgorsze jakosciowo. Ja podłączam tylko poprzez s-video, scart/euro było dobre dla vhs.

rychtyk

Dzięki za odpowiedź i wszystko jasne :)
Ale chciałbym żeby do telewizora był podłaczony również tuner satelitarny, czy można go podłaczyć przez złącze scart/euro bezpośrednio do telewizora, podczas gdy Wiwa będzie na kablu s-video? czy lepiej zrobić to w inny sposób??

Neo10

najlatwiej będzie jak właśnie tak podłączysz jak mówisz ;] można też wiwe podpiąć pod tuner sat o ile ma przejście (wejscie i wyjście) euro ale wtedy na ogol aby ogladac film na wiwie trzeba wylączać tuner sat ;] można też uzyć rozdzielacza euro ale ogólnie jeżeli masz wejscie s-video i euro to podłącz tak jak mówisz i bedzie ok ;]

gws

> damagemax o 2006-11-20 23:13:29 napisał:
>
> S-video zdecydowanie daje najlepsza jakosc, potem jest scart/euro , odrobine
> gorsza jakosc, za to wygodne bo fonia leci tym samym gniazdkiem do glosników w
> tv, na koncu jest zwykle video, najgorsze jakosciowo. Ja podłączam tylko
> poprzez s-video, scart/euro było dobre dla vhs.