Jaką oglądalność zaliczył Paradoks Cloverfield oraz Altered Carbon na Netfliksie? 0
Cały filmowy świat przeżył niemałe zaskoczenie, kiedy Netflix przy okazji Super Bowl ogłosił, że kolejna odsłona z cyklu "Cloverfield" zadebiutuje na ich platformie. Fani kina nie musieli nawet za długo czekać na premierę, ponieważ produkcja Paradoks Cloverfield pojawiła się na Netfliksie niewiele później.
Teraz należy zadać sobie pytanie – jaką oglądalność miał film Paradoks Cloverfield? Według doniesień Variety, które powołuje się na badania firmy Nielsen Media, w ciągu pierwszych trzech dni od premiery obraz został obejrzany przez 2,8 mln widzów. Po siedmiu dniach liczba wzrosła do 5 milionów. Czy jest to dużo? Jeśli porównamy to z wynikami, które osiągnęła produkcja Bright, to wynik wypada blada.
Film z Willem Smithem i Joelem Edgertonem w ciągu pierwszych trzech dni został obejrzany przez 11 milionów widzów. Warto jednak pamiętać, że w przypadku tego tytułu, Netflix prowadził sporą kampanię marketingową. Natomiast premiera Paradoks Cloverfield była totalnym zaskoczeniem.
Podane zostały również wyniki oglądalności serialu Altered Carbon, który miał być tegorocznym hitem platformy. W ciągu pierwszych trzech dni, odcinek pilotowy obejrzało 3,7 miliona widzów (5,9 mln widzów w ciągu siedmiu dni). Dla porównania pierwszy odcinek drugiego sezonu Stranger Things został obejrzany przez… 15,8 mln widzów.
Przypominam, że Nielsen Media publikuje wyniki filmów i seriali oglądanych tylko na telewizorach. Pod uwagę nie są brane laptopy oraz urządzenia mobilne.
Źrodło: Variety
Komentarze 0