Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)

Jaką oglądalność zaliczył Paradoks Cloverfield oraz Altered Carbon na Netfliksie? 0

Cały filmowy świat przeżył niemałe zaskoczenie, kiedy Netflix przy okazji Super Bowl ogłosił, że kolejna odsłona z cyklu "Cloverfield" zadebiutuje na ich platformie. Fani kina nie musieli nawet za długo czekać na premierę, ponieważ produkcja Paradoks Cloverfield pojawiła się na Netfliksie niewiele później.

Fot. materiały prasowe / Netflix

Teraz należy zadać sobie pytanie – jaką oglądalność miał film Paradoks Cloverfield? Według doniesień Variety, które powołuje się na badania firmy Nielsen Media, w ciągu pierwszych trzech dni od premiery obraz został obejrzany przez 2,8 mln widzów. Po siedmiu dniach liczba wzrosła do 5 milionów. Czy jest to dużo? Jeśli porównamy to z wynikami, które osiągnęła produkcja Bright, to wynik wypada blada.

Film z Willem Smithem i Joelem Edgertonem w ciągu pierwszych trzech dni został obejrzany przez 11 milionów widzów. Warto jednak pamiętać, że w przypadku tego tytułu, Netflix prowadził sporą kampanię marketingową. Natomiast premiera Paradoks Cloverfield była totalnym zaskoczeniem.

Podane zostały również wyniki oglądalności serialu Altered Carbon, który miał być tegorocznym hitem platformy. W ciągu pierwszych trzech dni, odcinek pilotowy obejrzało 3,7 miliona widzów (5,9 mln widzów w ciągu siedmiu dni). Dla porównania pierwszy odcinek drugiego sezonu Stranger Things został obejrzany przez… 15,8 mln widzów.

Przypominam, że Nielsen Media publikuje wyniki filmów i seriali oglądanych tylko na telewizorach. Pod uwagę nie są brane laptopy oraz urządzenia mobilne.

Źrodło: Variety

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 0

Skomentuj jako pierwszy.

Proszę czekać…