Super Bowl: Bill Murray ponownie ma "Dzień świstaka" 0

Twórcy reklam prześcigają się z coraz to nowymi pomysłami, oczywiście ostatnie nowości związane są z ich świętem jakim jest coroczny finał ligi futbolu amerykańskiego, czyli Super Bowl. Tym razem prezentujemy reklamę Jeepa, który zatrudnił Super Bowl Billa Murraya, by powtórzył swoją rolę z kultowej komedii Dzień świstaka.

Przypomnijmy, że film miał premierę w 1993 roku, za reżyserię odpowiada Harold Ramis, głównym bohaterem produkcji jest Bill, prezenter telewizyjnym który jak co roku jedzie do małego miasteczka aby nakręcić materiał o dniu świstaka. W tym dniu według tradycji świstak ma przewidzieć jak długo jeszcze będzie trwała zima. Bill nie lubi tego święta, postanawia jak najszybciej nakręcić materiał i wyjechać z miasteczka. Podczas powrotu jego ekipę zaskakuje śnieżyca, postanawiają wrócić do miasteczka i przenocować. Kiedy Bill budzi się następnego dnia, okazuje się że znowu jest dzień świstaka. Przeżywa tak samo kolejny dzień. Następnego budzi się w hotelu i …znowu jest dzień świstaka.

Poniżej prezentujemy wspomnianą reklamę.

Źrodło: jeep

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 2

i_darek1x

Wszystko dla kasy !

ZSGifMan

Czerpanie i wykopywanie po latach dla kasy — może i okej, ale żeby to jeszcze było śmieszne, a nie tak zwyczajnie beznamiętnie nawiązywało do filmu i w sumie to nic więcej. Jeep oczywiście fajny, zwłaszcza bez drzwi i bez "kapoty" zimą na śniegu — czad i sam bym się przejechał!      
Ale Bill… smutne trochę, chyba mógł się bardziej postarać na coś nowego, coś nieco odkrywczego niż kalka.      

Proszę czekać…