Produkcja gier coraz częściej przypomina plan filmowy: mamy reżyserię, scenariusz i grę aktorską. Są również pewne różnice. Opowie o nich scenarzysta i reżyser Jean-Luc Cano. Aktorka Serena de Mouroux-Phelan wyjaśni także, na czym polega technika „motion capture”. Przykładowe gry: Life is strange (2015), Hellblade… zobacz więcej
Produkcja gier coraz częściej przypomina plan filmowy: mamy reżyserię, scenariusz i grę aktorską. Są również pewne różnice. Opowie o nich scenarzysta i reżyser Jean-Luc Cano. Aktorka Serena de Mouroux-Phelan wyjaśni także, na czym polega technika „motion capture”. Przykładowe gry: Life is strange (2015), Hellblade (2017), Beyond: Two souls (2013) i Call of Duty: infinite Warfare (2016). Lemiur
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…