Niezwykle trudna do odtworzenia jest symulacja fizyki wody, dlatego większość gier albo ją pomija albo przedstawia ją w bardzo ograniczonym zakresie. Są jednak ambitne gry, których akcja toczy się w na powierzchni wody lub wręcz w podwodnym świecie. Jaką rolę pełni woda w takich grach oraz jak się zmieniało postrzeganie wody w sztuce od kilku stuleci uzmysłowią nam Melek i jej eksperci: socjolog medialny i historyk sztuki. Przykładowe gry: ABZÛ (2016), Subnautica (2018), BioShock (2007), Assasin’s Creed IV: Black Flag (2013) i Rain (2013)
Obsada dodaj obsadę
Reżyseria Ocena
Scenariusz Ocena
Producenci Ocena
Aktorzy Ocena
Melek Balgün
Ona sama
Dennis Niewerth
On sam
Christiane Hoffmann
Ona sama
Zdjęcia Ocena
Kompozytorzy Ocena
Kostiumy Ocena
Montaż Ocena
Muzyka Ocena
Charakteryzacja Ocena
Scenografia Ocena
Dźwięk Ocena
Efekty specjalne Ocena
Pozostała Ekipa Ocena
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…