Niezwykle trudna do odtworzenia jest symulacja fizyki wody, dlatego większość gier albo ją pomija albo przedstawia ją w bardzo ograniczonym zakresie. Są jednak ambitne gry, których akcja toczy się w na powierzchni wody lub wręcz w podwodnym świecie. Jaką rolę pełni woda w takich grach oraz jak się zmieniało postrzeganie wody w sztuce od kilku stuleci uzmysłowią nam Melek i jej eksperci: socjolog medialny i historyk sztuki. Przykładowe gry: ABZÛ (2016), Subnautica (2018), BioShock (2007), Assasin’s Creed IV: Black Flag (2013) i Rain (2013)
Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…